کیسه پارچه ای در سال های اخیر به وفور در سطح کشور مشاهده می شود. امروزه تأثیر قابل توجه فروش کیسه پارچه ای را نسبت به مسائل زیست محیطی می توان شاهد بود. چرا که طول عمر ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلون پلاستیکی بیشتر است و می تواند برای تعداد دفعات طولانی از آن جهت حمل وسایل سبک و یا سنگین استفاده نمود. البته عمر کیسه های پارچه ای ارتباط مستقیم با تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پارچه های نان وون دارد. خرید کیسه پارچه ای را از سایت انجام دهید.

مجموعه پارچینه یکی از مراکز تولیدکنندۀ پارچه های اسپان باند در رنگبندی های مختلف به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، امکان دوخت کیسه پارچه ای و همچنین چاپ کیسه پارچه ای را بر اساس سفارش مشتریان و یا به صورت یک طرح آماده انجام داده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

خرید کیسه پارچه ای سفارشی

جهت تولید و دوخت کیسه پارچه ای نیاز به استفاده از دستگاه های دوخت است که قادر به دوخت پارچه های بدون بافت باشند. در واقع پارچه های سوزنی یا همان پارچه های اسپان باند بدون بافت تار و پود هستند و به کمک حرارت و گرما فرآیند دوخت آنها صورت می گیرد. بدین نحوۀ دوخت کیسه های پارچه ای متفاوت از ساک دستی های پارچه ای بافت دار می باشد.

در حال حاضر امکان خرید اسپان باند و کیسه پارچه ای سفارشی مطابق با نیازی مجموعه های مختلف می توانند داشته باشند، وجود دارد. صنعت تولید پارچه های سوزنی با رونق زیادی در سطح جهان همراه می باشد چون تأثیرات مثبت در حفظ سلامت محیط زیست داشته است و توانسته است مصرف ساک دستی نایلونی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. البته نیاز به فرهنگ سازی دارد و مجموعه های مختلف جهت ارائه هدایای تبلیغاتی و یا تحویل کالا به مشتریان از مزایای کیسه های پارچه ای استفاده نمایند.

برای سفارش انواع کیسه پارچه ای می توانید با مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهره گیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()