پروفیل استیل از دیگر محصولات فولادی است که کاربرد عمدۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. فروش پروفیل استیل متناسب با اشکالی ساخته می شوند به صورت پروفیل استیل مربعی و پروفیل استیل دایره ای تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین بر اساس میزان قطر و سایز در دسته بندی های مختلف به فروش می رسند. البته فروش پروفیل استیل بر اساس گرید استیل نیز صورت می گیرد. به طور کلی پروفیل استیل مشابه نورد کشیده شده با سطح مقطعی یکسان می باشد. در ادامۀ مقاله قصد داریم به برخی از کاربردهای رایج پروفیل استیل استنلس اشاره داشته باشیم، پس همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی نسبت به این محصول فولادی پرکاربرد بدست آورید.

مجموعه استیل راشا با بهره گیری از توانمندی پرسنل مجرب توانسته است امکان واردات و توزیع انواع محصول استیل استنلس را در سطح بازار تأمین نموده و به فروش برساند.

فروش پروفیل استیل و گریدهای مختلف

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش پروفیل استیل وجود دارد، این است که این محصول فولادی نیز با گریدهای مختلف عرضه می شوند. پروفیل استیل 304، پروفیل استیل 201 و ... برخی از انواع پروفیل محسوب می شوند. با توجه به تغییر درصد عناصر تشکیل دهندۀ فولاد استیل، شاهد تولید انواع استیل با گریدهای مختلف می باشیم. این مسئله بر روی ساخت پروفیل استیل نیز تأثیرگذار بوده است. هر چه میزان کروم در استیل زیاد باشد موجب افزایش مقاومت فولاد نسبت به زنگ زدگی می شود. علاوه بر آنکه دارای سطح سخت و یکپارچه ای خواهد بود. داشتن ظاهر براق، درخشنده و صیقلی از مهمترین ویژگی های فولاد استیل محسوب می شود. از این رو جهت ساخت پروفیل نیز به کار برده می شود و کاربردۀ گستردۀ انواع پروفیل استیل را می توانید در صنایع ساختمانی و صنعتی به وفور مشاهده نمائید.

اگر شما مسئول خرید میلگرد استیل و پروفیل استیل مورد نیاز مجموعۀ خود می باشید، جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه استیل راشا تماس بگیرید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

تلفن ثابت: 02166392168

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()