پوشش کف و سقف در دکوراسیون کلاسیک

در سبک کلاسیک ، لوازم همه خیره کننده بوده و اگر به درستی اجرا شود ، می تواند تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد. استفاده از آینه های قاب دار و تزئینی بسیار مهم بوده و می تواند بر تاثیر گذاری آن بیفزاید. در واقع لوازم زرق  برق دار جایگاه بالایی را در این سبک دارند. در اجرای دکوراسیون کلاسیک ، از گچ بری های خاص در سقف استفاده شده و افرادی که از گچ بری خوششان نمی آید می توانند به جای گچ بری از لوستر های زیبا و بزرگ بهره ببرند. مبلمان در سبک کلاسیک به شکل تجملاتی با استفاده از فرم های منحنی و رنگ های زیبا بوده و می تواند جلوه ای عموم پسند را ایجاد نماید.

برای اجرای دکوراسیون به شکل زیبا و حرفه ای به سایت شرکت هیرادانا مراجعه کنید . شرکت هیرادانا اجرا کننده ی انواع سبک های دکوراسیون داخلی می باشد. برای دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان  و اجرای دکوراسیون داخلی به سایت مراجعه نمایید. این مرکز با حداقل هزینه می تواند بهترین دکوراسیون های خلاقانه را برای شما اجرا نماید.

امروزه افراد زیادی طراحی دکوراسیونشان را در سبک های مدرن ایجاد می نمایند و در سال های اخیر شاهد روی آوردن افراد به سبک مدرن هستیم. اما دکوراسیون کلاسیک همواره دارای طرفداران خود بوده و محبوبیت خاصی را در میان افراد دارد. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا از برترین طراحان دکوراسیون داخلی در انواع سبک ها است و می تواند بهترین سبک ها را در دکوراسیون اجرا نماید. اینئ مجموعه به لیل اینکه به طور اختصاصی فعالیت دارد بسیار با تجربه بوده و سابقه ی درخشانی را در طی سال ها فعالیت خود داشته است.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()