پارکت از دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود و در سطح جهان طرفداران زیادی دارد. خرید و فروش پارکت در اندازه، طرح و برندهای مختلف صورت می گیرد. از این رو انتخاب و خرید پارکت می تواند با جزئیات بیشتری انجام گیرد. متناسب با هر تنوع سبک دکوراسیون داخلی می توانید بهترین کفپوش پارکت را با قیمت مناسبی تهیه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس پس از کسب تجربیات فراوان در حوزه فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند فروش پارکت ، توانسته است جهت گسترش محصولات فروشگاه، عرضه انواع پارکت ایرانی و خارجی را در برندهای معتبر داشته باشند.

فروش کفپوش پارکت با دوام

متناسب با حجم تردد در مکان های مختلف می توانید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه بهترین پارکت لمینت را تهیه نمائید. همانطور که می دانید، فروش پارکت بر اساس سختی و نرم بودن در درجه بندی های مختلف عرضه می شوند، که متناسب با برندهای متفاوت، می تواند فرق داشته باشد. هر چه سختی پارکت بیشتر باشد، تراکم بیشتری داشته و مقاومت بالایی نسبت به وزن بالا خواهد داشت. این مسئله با کلاس و شماره درجه بندی بالا تعیین می شود.

به عنوان مثال خرید و نصب پارکت با کلاس پایین AC1 و AC2 می تواند گزینۀ خوبی باشد و از نظر قیمت نیز ارزان تر از دیگر محصولات پارکت به شمار می روند.

هنگام خرید پارکت چینی ، علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت، طرح و رنگ کفپوش نقش اساسی در نمای دکوراسیون محیط خواهد داشت. اگر فضای داخلی محیط کوچک می باشد و تمایل به بزرگ جلوه دادن فضا می باشید، می توانید از مزایای پارکت با طرح و رنگبندی روشن استفاده نمائید و برعکس برای کوچک جلوه دادن محیط بزرگ می توان از پارکت طرح تیره بهره برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب بهترین کفپوش پارکت می توانید از تجربیات کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس بهره مند شوید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()