شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو  هر یک در بخش‌های مختلفی فعالیت دارند مثلاً برخی از شرکت ها تنها خودروهای داخلی را به فروش می‌رسانند و برخی هم خودروهای داخلی و هم خارجی را به صورت نقد و اقساط می فروشند. در کشورما خودروهای داخلی به دلیل مناسبتر بودن قیمتشان ، طرفداران بیشتری دارد و افراد متوسط جامعه نیز بیشتر محصولات داخلی را خریداری می‌کنند اما مراکزی که به شکل تخصصی فعالیت دارند مانند فرنام خودرو انواع محصولات برند کمپانی های داخلی و خارجی را به فروش می رسانند و این مجموعه تمامی خودروها را با بهترین قیمت به شما عرضه می کند.

جهت درخواست خرید اقساطی خودرو سفارش خود را ثبت نمایید و اگر نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فروش فرنام خودرو در ارتباط باشید تا بتوانید برای خرید خودرو بهتر تصمیم گیری کنید.امروز افزایش قیمت خودروها را شاهد هستیم و قیمت خودروهای داخلی نیز بسیار افزایش پیدا کرده است و به همین جهت خرید خودرو که به عنوان یکی از دغدغه های زندگی افراد است با مشکل مواجه شده و بسیاری از افراد به خصوص جوانان بودجه کافی برای خرید خودرو را ندارد.به همین جهت فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی ساینا طرحی با هدف خرید آسان تر برای افراد در نظر گرفته شده و هر نوع خودرو را ارائه می دهد.

خرید اقساطی خودرو راهی برای خرید آسان برای افرادی که بودجه کامل را برای خرید خودرو ندارند، بوده و خریداران می‌توانند با پیش پرداختی که معمولا نیمی از هزینه خودرو است، خودروی خود را خریداری نمایند و از آن استفاده کنند. خودرو های زیادی هستند که افراد شرایط خرید نقدی آن را ندارند به همین جهت با خرید اقساطی خودرو را می‌توان انواع خودرو داخلی و خارجی را به صورت خریداری نمود.

تعداد کمی شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو فعالیت دارند که این مراکز با ایجاد شرایطی برای مشتریانشان، امکان خرید خودرو را برای آنها میسر نموده و افراد در زمان کوتاهی می توانند به خودروی خود دست یابند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()