لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات ریز و درشت می باشد. در واقع چراغ جلو و عقب، چراغ راهنما، آینه بغل، تسمه پروانه، اکسل عقب، جلوبندی، فیلتر هوا، فیلتر روغن و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن محسوب می شوند. متناسب با مدل خودروی بسترن، می توانید خرید لوازم یدکی بسترن B30 و دیگر مدل های رایج در سطح بازار را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه نمائید. توجه داشته باشید، جهت خرید لوازم یدکی بسترن و وارداتی به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید.

چندین سال از فعالیت حرفه ای فروشگاه نیوپارت در خصوص واردات و پخش لوازم یدکی بسترن و دیگر خودروهای داخلی و خارجی توسط این مجموعه می گذرد. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است، با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل بسترن، همچنان رضایت مشتریان را سر لوحۀ فعالیت حرفه ای خود داشته باشد.

لیست قیمت لوازم یدکی بسترن

به دلیل تنوع بالای قطعات خودروهای بسترن در سطح بازار و مسئله وارداتی بودن آنها، با تغییر قیمت ارز ، نمی توان لیست قیمت لوازم یدکی بسترن را به صورت ثابت در داخل سایت قرار دارد. در این صورت شما می توانید جهت استعلام قیمت انواع قطعات خودروهای بسترن می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با فروشگاه نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

توجه داشته باشید هر کدام از خودروهای بسترن دارای مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری متفاوت از یکدیگر می باشند. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی بسترن B50F و یا لوازم یدکی بسترن B50 مدل خودرو را مد نظر داشته باشید چون ممکن است تفاوت های جزئی نسبت به یکدیگر داشته باشند. بسترن به عنوان یکی از خودروهای با کیفیت و پرفروش گروه بهمن محسوب می شود و به همین دلیل در صنعت خرید و فروش قطعات خودرو، شاهد واردات و فروش قطعات بسترن با کیفیت اصل و قیمت مناسب می باشیم.  

جهت خرید قطعات اورجینال بسترن می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت اقدام نمائید و لوازم یدکی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()