لوازم یدکی بسترن مشمول قطعات کوچک و بزرگ می باشد. خودروی بسترن محصول شرکت خودروسازی بهمن موتور محسوب می شود. البته بسترن از جمله خودروهای شرکت فاو موتور چین است که بر اساس خودروهای مزدای ژاپنی ساخته شده اند و در داخل کشور توسط گروه بهمن موتور مونتاژ شده و به بازار خودرو عرضه می شوند. به دنبال آن خرید و فروش لوازم یدکی بسترن توسط فروشگاه های تأمین کنندۀ تجهیزات خودروهای سواری و شاسی بلند صورت می گیرد.

فروشگاه نیوپارت با تلاش فراوان توانسته است به عنوان مجموعه ای کامل در حوزۀ فروش لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران و شهرستان ها به فعالیت خود ادامه دهد. این مجموعه با هدف توزیع انواع قطعات بسترن به صورت تک و عمده فعالیت می کند.

فروش لوازم یدکی فاو بسترن

خودروهای بستن در مدل های مختلف مونتاژ و به بازار عرضه شده اند ولی برخی از مدل های آن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در پی آن فروش لوازم یدکی فاو بسترن B30، قطعات بسترن B50 و لوازم یدکی بسترن B50F بیشترین متقاضیان را در سطح کشور دارد.

جهت تأمین این قطعات می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه و توزیع لوازم یدکی خودروهای بسترن مراجعه نمائید. هنگام  خرید قطعات بسترن توجه به اصل بودن لوازم یدکی از اهمیت بالایی برخوردار است چون متأسفانه برخی از افراد سودجو در این صنعت اقدام به فروش قطعات تقلبی می نمایند. با این تفاسیر نسبت به نحوۀ بسته بندی لوازم یدکی بسترن اصل، داشتن هولوگرام و نشان شرکت عرضه کنندۀ قطعات یدکی، تضمین تعهد نسبت به فروش قطعات اصل و قیمت لوازم یدکی بسترن توجه ویژه ای داشته باشید.

در صورت سهل انگاری در خصوص خرید لوازم یدکی بسترن اصل، ممکن است استفادۀ قطعات تقلبی در خودرو موجب افزایش خسارت وارده به خودرو گردد و مالک بسترن متحمل هزینۀ سنگین تر قرار گیرد.

جهت تهیۀ انواع لوازم یدکی بسترن می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()