خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم:

امروز تردمیل ها با گستره عظیمی از متقاضیان روبه‌رو شده اند، این امر به دلیل بی تحرکی و به هم خوردن تناسب اندام در افراد صورت گرفته است. بدیهی است که افراد مختلف قادر هستند با استفاده از این دستگاه مفید به سرعت به تناسب اندام ایده آل خود دست پیدا کنند. برای  خرید تردمیل باشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

البته در نظر داشته باشید که برای رسیدن به یک بدن ایده آل حتماً باید سه پارامتر مهم را در نظر داشت، این پارامتر عبارت است از:

تغذیه حرفه ای و با کیفیت

انجام تمرینات ورزشی مداوم و پیوسته

استراحت و خواب کافی.

در نظر داشته باشید که افراد ورزشکار در سطح های مختلف به راحتی می توانند از تردمیل باشگاهی استفاده کنند و به هدف خود برسند. تردمیل باشگاهی یکی از قوی ترین تردمیل های موجود در بازار است، همانطور که می دانید از تردمیل باشگاهی در مراکز ورزشی و باشگاه ها استفاده می شود. بدیهی است که در این مراکز افراد بسیار زیادی با برنامه های تمرینی مختلف وجود دارند که همگی برای انجام تمرینات هوازی به تردمیل باشگاهی نیاز پیدا خواهند کرد. در واقع استفاده از تردمیل باشگاهی بیشتر برای مصارف چربی سوزی و کم کردن وزن صورت می گیرد، در نظر داشته باشید که فعالیت ورزشی با تردمیل جزو فعالیت های ورزشی هوازی محسوب می شود بنابراین افراد عادی و یا ورزشکار باید نسبت به انجام فعالیت های خود با تردمیل کاملاً حرفه ای و دقیق باشند. تردمیل باشگاهی امروزه در برند های گوناگون با قیمت های مختلف ساخته می شود، برخی از برند ها به استثنای ساخت تردمیل برای آنها امکانات دیگری نیز در نظر گرفته اند. مثلاً یک نوع تردمیل باشگاهی وجود دارد که ورزشکاران می توانند به استثنای فعالیت ورزشی یا همان دویدن بر روی آن، فعالیت های دیگر نیز مانند:

استفاده از دمبل

استفاده از جایگاه ویژه برای دراز و نشست

استفاده از کمربند لاغری یا ویبریشن

استفاده از چرخ مسگری و غیره را نیز انجام دهند. بدیهی است که این نوع تردمیل ها به لحاظ قیمتی از تردمیل های عادی گران تر می باشند. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های پر طرفدار در فروش تردمیل باشگاهی را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()