خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم:

در واقع دویدن مادر تمامی ورزش ها محسوب می شود و یک ورزش کامل و جامع می باشد. البته باید در نظر داشته باشید افرادی که می خواهند این ورزش را به صورت مداوم انجام دهند حتماً باید نکات بسیار جدی را در نظر داشته باشد، مثلاً از زانو بند و کمربند های محافظ مهره کمر استفاده کنند زیرا طبق تحقیقات علمی فرآیند دویدن بیش از ۲۰ دقیقه می‌تواند به مفاصل زانو و کمر فشار دو برابری را وارد آورد. در رابطه با همین موضوع دستگاهی به نام تردمیل ساخته شده است، در واقع این دستگاه برای ورزشکاران فرآیند دویدن را در یک جای ثابت شبیه سازی می کند بنابراین ورزشکار برای دویدن و انجام تمرینات هوازی خود نیاز نیست به مسیر های مختلف برود و می تواند این فعالیت ورزشی را در باشگاه و یا در خانه به وسیله انواع تردمیل  به راحتی انجام دهد. این دستگاه ها امروزه در مدل های مختلف با قابلیت های گوناگون و امکانات فراوان تولید می شوند، برخی از آنها به استثنای فرایند دویدن می توانند چند فعالیت دیگر را نیز به وسیله آنها انجام دهند. این دستگاه ها به تردمیل های چند منظوره و یا همان چند کاره معروف می باشند. مدل های مختلف این دستگاه عبارت است از:

مدل آبی

مدل باشگاهی

مدل خانگی. خرید تردمیل خانگی را از سایت  انجام دهید.

در نظر داشته باشید که امروز با شیوع اپیدمی کرونا استفاده از ابزار های خانگی بسیار مفید می باشد، زیرا با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان محافظ جان خود و اطرافیان بود. به همین جهت ورزش کردن در این روز ها به وسیله تردمیل خانگی کاری عاقلانه می باشد، بنابراین افراد مختلف می‌ توانند به وسیله یک تردمیل خانگی ورزش خود را به صورت مستمر و مداوم در یک فضای امن انجام دهند. در ادامه قصد داریم یکی از این دستگاه های معروف را معرفی کنیم، چنانچه قصد دارید در خصوص این دستگاه اطلاعاتی به دست آورید می توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی فرمایید.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش آنلاینچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()