کفی تخت به عنوان بدنۀ اصلی تختخواب شناخته می شود. شاهد فروش انواع کفی تختخواب در مدل و ابعاد مختلف می باشیم. بدین ترتیب متناسب با فضای اتاق، نیاز خود و قیمت بهترین کفی تخت را خریداری کنید. در این مقاله تلاش می کنیم به برخی از ویژگی های کفی تخت مناسب بپردازیم، بدین وسیله بتوانید کفی تخت استاندارد تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا سال های متوالی است که با تلاش روز افزون شرایط مناسبی جهت خرید کفی تخت و کفی تخت دونفره را برای مشتریان فراهم سازد. در این صورت فرد متناسب با توان مالی بهتر می تواند تختخواب مورد نظر خود را سفارش دهد.

فروش کفی تخت ساده و جکدار

به طور کلی طراحی کفی تخت به صورت ساده و جکدار می باشد. بنایراین افراد متناسب با فضایی که در اختیار دارند، می توانند مناسب ترین تختخواب را خریداری کنند. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید کفی تخت جکدار هستند چون این طرح از کفی تخت، دارای باکس خالی در قسمت زیرین تختخواب می باشد و فرد می تواند اقلام بی کاربرد و اضافی را در آنجا قرار دهد و بتواند پیرامون تختخواب را خلوت تر نماید.

هنگام خرید کفی تخت توجه به ابعاد و جنس کفی از اهمیت بالایی برخوردار است. البته کیفیت تشک نیز به نوبۀ خود بر روی انتخاب تختخواب تأثیر گذار می باشد ولی بدنۀ اصلی تختخواب را کفی تخت تشکیل می دهد و خرید کفی تخت مقاوم می تواند باعث افزایش طول عمر تختخواب و صدای ناهنجاری را بوجود نمی آورد. قیمت کفی تخت خواب به سایز و جنس آن بستگی دارد و متناسب با توان مالی می توانید به صورت جداگانه خرید اجزای مختلف تختخواب مورد پسند خود را انجام دهید.

جهت سفارش خرید کفی تخت دونفره با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()