لوازم یدکی بیل مکانیکی عبارتند از قطعات باکت یا جام بیل، لوازم یدکی چرخ و سیستم موتور و هیدرولیکی، قطعات اتاق راننده، بازوی مفصلی بیل و غیره می باشند که شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشند. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که جهت اجرای برخی از عملیات عمرانی، راهسازی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل حجم کار سنگین، هر لحظه امکان بروز آسیب برای هر کدام از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی وجود دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. شرایط مناسبی جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار، هپکو، زوملاین، هیوندا، کوماتسو و غیره را برای مشتریان در سطح کشور فراهم کرده است.

موارد مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال

هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی توجه به اصل بودن لوازم یدکی ضرورت دارد چون عدم توجه به این موضوع، می تواند بر میزان خسارت بر لوازم یدکی اصلی بیل مکانیکی بیفزاید و هزینۀ تعمیرات ماشین را دوچندان نماید.

قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی به جنس و نوع قطعات و همچنین برند بیل بستگی دارد چون ممکن است برخی از قطعات بیل با برندهای معتبر خارجی به سختی در داخل کشور تهیه شوند. لوازم یدکی موتوری بیل مکانیکی، قطعات پمپ هیدرولیکی، لوازم یدکی سیستم احتراق بیل مکانیکی، قطعات چرخ بیل و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند. با مشاهدۀ کوچکترین اختلال و کُندی عملکرد اجزای مختلف بیل مکانیکی نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات ماشین خواهد بود و نیاز به رسیدگی کامل خودرو است. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی متناسب با مدل های معروفی که توسط افراد و کمپانی ها مورد استفاده قرار گرفته می شود، صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی با تلاش و کوشش فراوان، همواره در تلاش است با هدف مشتری مداری، بتواند نیاز مشتریان را با قیمت مناسب برآورده سازد.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()