لاستیک بارز از دیگر برندهای معروف ایرانی به شمار می رود. لاستیک به عنوان یکی از اجزای مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود و چند سال یکبار نیاز به تعویض لاستیک خودور می باشد. همانطور که می دانید لاستیک با سطح جاده برخوردار مستقیم دارد و با گذشت زمان و اصطکاک زیاد تایر با زمین، سطح گل و برجستگی تایر به مرور زمان از بین می رود. جهت جلوگیری از بروز حوادث پنچری لاستیک حین رانندگی، نیاز به تعویض و خرید لاستیک جدید می باشد. فروش لاستیک بارز در لیست تایرهای برند ایرانی توسط فروشگاه های عرضۀ تایر ملاحظه می شود.

فروشگاه چرخ و یدک با تلاش فراوان توانسته شرایط مناسبی جهت خرید انواع لاستیک بارز برای مشتریان فراهم سازد. مالکین خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره می توانند متناسب با مشخصات فنی اتومبیل خود، مناسب ترین تایر را سفارش دهند.

فروش لاستیک سواری بارز

فروش لاستیک سواری بارز با مشخصات فنی متفاوت انجام می گیرد. جهت تولید لاستیک های بارز از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب و درجه یک استفاده می شود و همواره تلاش می کنند متناسب با تکنولوژی روز دنیا، خط تولید تایر مجموعه را تجهیز نمایند. بدین وسیله توانسته اند محصولات با کیفیتی را به بازار مصرف عرضه نمایند. چندین سال است که خرید و فروش لاستیک سواری و شاسی بلند بارز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 قیمت فروش لاستیک بارز به مدل و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. به طور کلی قیمت لاستیک های ایرانی نسبت به برندهای خارجی ارزان تر می باشد چون هزینه های واردات و گمرک بر روی قیمت تایر تأثیرگذار نخواهد بود. امروزه شاهد فروش لاستیک بارز ارزان با کیفیت مرغوب می باشیم. توجه داشته باشید، جهت خرید لاستیک بارز، تاریخ تولید تایر را مد نظر داشته باشید و لاستیک هایی که سه الی چهار سال از تاریخ تولید آنها گذشته و حتی نو هستند را برای خرید انتخاب نکنید.

جهت مشاوره و سفارش اینترنتی انواع لاستیک بارز می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()