مینی ویدئو پروژکتور یکی دیگر از مدل های جدید دستگاه های پروجکشن یا دیتا پروژکتور محسوب می شود. جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، معمولاً از دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده می شو و نسخه های قدیمی این دستگاه از ابعاد بزرگ و وزن سنگین برخوردار بودند ولی با گذشت زمان و استفاده از فناوری دیجیتالی پیشرفته توانستند ابعاد این دستگاه را کوچکتر و وزن سبک تری برای آن مهیا سازند، که در نتیجۀ آن بتوانند دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را طراحی، تولید و به بازار عرضه نمایند. امروزه اساتید و افرادی که جهت ارائه مطالب علمی و پژوهشی در مکان های مختلف ملزوم به داشتن دستگاه پروژکتور هستند با  خرید مینی ویدئو پروژکتور می توانند همیشه همراه خود داشته باشند چون فضای زیادی را اشغال نمی کند و امکان حمل و نقل آن بسیار ساده می باشد.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی انواع مینی ویدئو پروژکتور می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا داشته باشید. این مجموعه به دلیل پیشگام بودن در صنعت تولید دستگاه های پروژکتور، قادر به راهنمایی تخصصی شما عزیزان می باشند. بدین وسیله بتوانید متناسب با بودجه ای که در نظر دارید، کاربردی ترین دستگاه مینی ویدئو پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

همانطور که می دانید نسل جدید دستگاه های دیجیتالی به واسطۀ امواج wifi می توانند به یکدیگر متصل شوند. بدین ترتیب مجموعۀ نیزار کالا جهت ساخت دستگاه های پروژکتور نیز جهت اتصال آن به دستگاه های دیجیتالی منبع از تکنولوژی اتصال وای فای استفاده نموده است. بنابراین امروزه شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشیم. با استفاده از این قابلیت دستگاه، دیگر نیاز نیست نگران مشخص نمودن فضای خاص جهت قرار دادن دستگاه پروژکتور باشیم و امکان استفاده از دستگاه بیشتر از گذشته خواهد بود.

برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از مقایسه و بررسی دقیق مشخصات فنی انواع دستگاه مینی ویدئو پروژکتور می توانید مناسب ترین پروژکتور را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 432
نمایش همه
علاقه مندی ها ()