لاستیک هانکوک به عنوان یکی از برندهای مطرح کره ای محسوب می شود. شرکت هانکوک متناسب با انواع مدل اتومبیل توانسته است موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک هانکوک سواری، شاسی بلند و ماشین آلات باری، سنگین و غیره گردند. بدین ترتیب می توانید متناسب با مدل اتومبیلی که دارید، مناسب ترین لاستیک هانکوک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تایر با برندهای معتبر خارجی و ایرانی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه در لیست لاستیک های خارجی، امکان خرید لاستیک هانکوک را برای مشتریان، بر مبنای مدل خودرو و شرایط آب و هوایی قرار داده است.

خرید لاستیک هانکوک با قیمت ارزان

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید لاستیک هانکوک وجود دارد، مسئله فروش تایر در مدل های مختلف می باشد. فروش لاستیک هانکوک بر اساس شرایط آب و هوایی در دسته بندی های لاستیک های هانکوک زمستانی، تابستانی و چهار فصل صورت می گیرد و بر اساس مدل خودرو در طبقه بندی لاستیک هانکوک سواری، شاسی بلند، سنگین، باری، اتوبوس و غیره صورت می گیرد. هر کدام از آنها با قیمت متفاوتی عرضه می شوند.

جهت خرید لاستیک هانکوک با قیمت ارزان، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و از اصل بودن لاستیک وارداتی هانکوک کره جنوبی اطمینان حاصل نمائید. انتخاب لاستیک تأثیر مستقیم بر روی سیستم ترمزگیری خودرو و فرمان پذیری اتومبیل دارد. از این رو اگر دانش کافی جهت خرید لاستیک خودرو ندارید، می توانید از تجربیات و دانش فروشندگان مجرب استفاده نمائید.

جهت مشاوره و راهنمایی تخصصی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک کومهو و هانکوک متناسب با مدل اتومبیل خود، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید. سپس راحت تر می توانید لاستیک مورد نیاز خودرو را با کیفیت بالا خریداری کنید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()