رنگ آمیزی نمای ساختمان با استفاده از رنگ های پلاستیکی، رنگ روغنی مات و براق ، مولتی کالر ، آکریلیک ، بلکا و غیره صورت می گیرد. نکتۀ مهم که در رابطه با موضوع ارائه ی  خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان وجود دارد، داشتن داوام بالا در برابر شرایط محیطی، داشتن قابلیت شستشو، داشتن خاصیت جذب شوندگی در برابر گرد و غبار، عدم اشتعال پذیری و استحکام در برابر تابش نور خورشید مطرح می شود. بدین وسیله می توانید جهت تنش های ناشی از تغییر فصول سرد و گرم سال آسوده خاطر باشید.

جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید. این گروه ساختمانی به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ کارهای ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون به دلیل توسعۀ کسب و کار خود، قادر به اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان با دربست و بدون داربست به بهترین نحو می باشند.

اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب

با توجه به طرح نمای ساختمان، مناسب ترین روش جهت رنگ آمیزی نما در ارتفاع انتخاب می شود. نمای ساختمان که دارای برجستگی های زیاد طاق مانند می باشند، اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان با داربست و یا آسانسور می تواند کاربردی باشد ولی انجام رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب به فرد آزادی و انعطاف پذیری بیشتری می دهد که دسترسی کامل به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشد.

جهت انجام رنگ آمیزی نمای ساختمان نیاز به رعایت یک سری نکات مهم و استفاده از ابزارآلات کاربردی است، تا زیرسازی لازم جهت اجرای نقاشی نمای ساختمان مهیا گردد.

شستشوی سطح نمای ساختمان از هر گونه آلودگی و گرد و غبار، مشخص نمودن محدوده کارگاهی جهت نقاشی نما، پُر کردن سطوح ترک خورده نما و همسطح سازی سطوح ناهموار با استفاده از بتونه، اجرای زیرسازی با پرایمر، پوشاندن سطوحی که قصد رنگ آمیزی آن را ندارید و در نهایت رنگ آمیزی نمای ساختمان با ابزارآلات قلم مو، پیستوله، غلطک و یا دستگاه ایرلس که بر اساس طرح و نوع مصالح ساختمانی نما انتخاب می شوند.

جهت اجرای هر گونه رنگ آمیزی نمای ساختمان و دریافت خدمات نماشویی می توانید از تخصص گروه نماروز با بهترین قیمت استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()