جاکفشی یکی از وسایل کاربردی است که در فضای دکوراسیون خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. سال های اخیر بر تنوع مدل های جاکفشی افزوده اند و طرح های متنوعی از این محصول را در سطح بازار مشاهده نمود. اگر قصد خرید جاکفشی دارید، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم می تواند کاربردی باشد و بتواند به شما در انتخاب و خرید مناسب ترین جاکفشی کمک کند.

فروشگاه ویستا کالا با بهره گیری از پرسنل متعهد و مجرب توانسته است، به عنوان یکی از مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ لوازم خانگی فعالیت داشته باشد. بدین ترتیب فروش جاکفشی توسط این فروشگاه نیز انجام می گیرد.

فروش جاکفشی سه درب

به طور کلی خرید و فروش جاکفشی بر اساس ظرفیت های مختلف کفش که افراد در طول روز استفاده می کنند، صورت می گیرد. البته با افزایش تنوع طرح های این محصول، تلاش می شود، رضایت مندی مشتریان را مهیا سازند. در حال حاضر امکان خرید جاکفشی سه درب که فضای بیشتری برای قرار دادن کفش دارند، فراهم می باشد. جاکفشی دو درب، جاکفشی کشویی، جاکفشی ریلی، جاکفشی چند تکه ای پله ای، جاکفشی همراه با جالباسی و ... برخی از مدل های رایج جاکفشی محسوب می شوند. بنابراین متناسب با حجم کفش، قیمت، محل قراردهی آن و سلیقۀ شخصی بهترین جاکفشی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، در حال حاضر امکان خرید اینترنتی جاکفشی و دیگر لوازم خانگی برای افراد فراهم می باشد. توجه داشته باشید، متناسب با مکانی که جا کفشی را قرار می دهید، انتخاب این محصول را داشته باشید که بیش از اندازه فضا را اشغال نکند و یا اینکه تهیه نمائید و اینکه در محل مورد نظر نتوان گنجاند از مواردی هستند که زمان خرید جاکفشی مد نظر قرار دهید.

جهت  خرید کفی تخت جکدار و جا کفشی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()