مشاوره ازدواج یک نیاز برای طرفین محسوب می شود. به طور کلی انتخاب همسر مهمترین مسئله برای طرفین می باشد و از آنجایی که طرفین در گذشته زندگی شخصی متفاوت از یکدیگر داشتند، به راحتی نمی توانند نسبت به یکدیگر، به شناخت کامل دست یابند. در این جا استفاده از خدمات مرکز مشاوره ازدواج از قبل آن ، یک گام افراد را به اهدافی که دارند، نزدیک تر می کند. روانشناس با توجه به تخصصی که دارد، بهتر می تواند به ماهیت اصلی افراد پی برده و نسبت به شخصیت رفتاری آنها شناخت پیدا کنند. بدین وسیله بهتر می تواند طرفین را نسبت به الگوهای رفتاری آشنا سازد.

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای در عرصۀ مشاورۀ قبل از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره فردی، مشاوره کودکان و نوجوانان، مشاوره شغلی و غیره می باشند. بدین وسیله می توانید از این تجربیات به بهترین شکل استفاده نمائید.

مشاوره قبل از ازدواج

انتخاب همسر از تصمیم های سخت زندگی است که افراد در مرحله ای زندگی خود با آن روبرو می شوند. بنابراین مطالعه در رابطه با امور ازدواج و استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج به افراد کمک می کند که بهتر طرف مقابل خود را شناخته و نسبت به شناخت فردی آن، مناسب ترین رفتار و برخورد را از خود نشان دهد. همچنین مشاوره ازدواج می تواند عاملی جهت کسب زندگی موفق باشد. علاوه بر آنکه افراد چشمان خود را نسبت به واقعیت های زندگی باز می کنند و صورت عدم تفاهم رفتاری و اخلاقی نسبت به یکدیگر، می توانند ادامۀ رابطۀ خود را با طرف مقابل متوقف نماید.

بهترین راهکار جهت کسب شناخت نسبت به طرف مقابل پیش از ازدواج، استفاده از خدمات مشاوره ازدواج است که طرفین باید نسبت به این موضوع مهم تفاهم داشته باشند. عموم افراد با آگاهی کامل می توانند از این امکان جهت آغاز زندگی زناشویی موفق استفاده نمایند.  

جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به دریافت خدمات مشاوره ازدواج با مشاورین مجرب و متخصص می توانید با مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه ارتباط تلفنی و یا آنلاین برقرار کنید. 

 

 مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه 

آدرس: تهران، میدان کاج، خیابان سعادت اباد، خیابان شعبانی ( نهم شرقی )پلاک24، طبقه 4، واحد 28

شماره تماس:  021-22383846   -   021-22383568-   021-22389179  -  021-22364869

تلفن همراه:  09361087334

ایمیل: info@drmaryamkhodabakhshi.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()