انکودر Encoder از تنوع بالایی برخوردار است چون متناسب با سیستم هایی که از آن استفاده می شود، مناسب ترین نوع انکودر به کار برده می شود. انکودر چرخشی یا روتاری انکودر از جمله انواع انکودر Encoder محسوب می شوند که با نام شفت انکودر شناخته می شوند. انکودر از جمله تجهیزات الکترومکانیکی است، که جهت تبدیل یک وضعیت زاویه ای به کار برده می شود.

سرو سرویس در کنار خدمات تنظیم و کالیبراسیون ریزالور در سیستم های سرو موتور، قادر به ارائه خدمات تعمیر و تایمینگ انواع انکودر، تست دوار، تست های عایقی و اهمی و تعمیر انواع سرو موتور می باشد. فروش انکودر توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

تعمیر انواع انکودر Encoder

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، هدف از کاربرد انکودر ، تبدیل جریان مکانیکی (خطی و دورانی) به سیگنال الکتریکی است. با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از انکودرها، ممکن است نیاز به بررسی دقیق تر و همچنین تعمیر انکودر Encoder داشته باشید. متناسب با نوع انکودر، پروسۀ تعمیرات آن صورت می گیرد. انکودر افزایشی و انکودر نوری از انواع انکودر Encoder محسوب می شوند و هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند و هنگام تعمیر آنها باید مورد توجه قرار گرفته شود.

روتاری انکودر نوری نوعی سنسور موقعیت زاویه ای بوده و دارای یک شفت مکانیکی است که بر روی درایو ورودی نصب می شود و به عبارتی عامل اصلی جهت چرخش درایوی است که بر روی آن ثابت مانده است. این نوع انکودر یک سیگنال آنالوگ تولید می کند و سپس به صورت الکترونیکی سیگنال را تقویت می نماید و در انتها به صورت دیجیتالی تبدیل می کند و به پردازنده منقل می شود. در حالت کلی روتاری انکودر Encoder در دو دسته بندی ضفت دار و هالو شفت تقسیم شده و باعث تغییر در خروجی آنها با ماهیت سوکتی و کابلی می شود.

جهت دریافت خدمات تعمیرات تخصصی انواع انکودر Encoder  مرتبط با سیستم های سرو موتور می توانید با تعمیرکاران مجرب سرو سرویس استفاده نمائید.

 

آدرس : کرج چهار راه مصباح خیابان نجاری,روبروی کوچه گلایل ،پلاک 8، سروُ سرویس

ایمیل:3sservorepair@gmail.com

026-32750120

0912-4603557

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()