تابلوسازی از روش های رایج تبلیغاتی است که در حوزۀ بازاریابی و تبلیغاتی به کار برده می شود. صاحبان مشاغل جهت معرفی و جلب مشتریان، اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی در سر درب محل کسب و کار خود می نمایند. در حال کلی، هدف تابلوسازی جهت برندینگ و جذب مخاطب است و مشاغل مختلف جهت درآمد زایی از مزایای این تکنیک استفاده می کنند.

گروه تابلوسازی راما با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب و توانمند قادر به ارائه خدمات طراحی و  تابلوسازی تبلیغاتی در سبک های مدرن می باشند.

طراحی و تابلوسازی

امروزه مشاغل مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، اقدام به سفارش تابلوسازی تبلیغاتی می نمایند. بدین وسیله می توانند به طور غیر مستقیم و به واسطۀ تابلوهای تبلیغاتی، مخاطبان را به کسب و کار خود جذب نمایند. طراحی تابلوسازی توسط نرم افزارهای خاص فوتوشاپ و کرل انجام می گیرد و سپس متناسب با سبک های مختلف تابلوسازی، بر روی متریال متفاوت پیاده سازی می شوند.

در این راستا می توانید شاهد اجرای تابلوسازی چلنیوم، انواع تابلوسازی ال ای دی، تابلوسازی استیل، تابلوسازی آلومینیوم و غیره با طرح برجسته و سه بعدی توسط  تابلوساز می باشیم. علت اصلی استقبال مشاغل از تابلوسازی حروف برجسته، زیبایی، داشتن جلوه های نورپردازی و مقاومت بالا نسبت به شرایط محیطی اشاره نمود.

نکتۀ مهمی که در رابطه با سفارش تابلوسازی مطرح می شود، شناخت کامل نسبت به بازار و فعالیت هایی است که رقبای تجاری نسبت به کارهای تبلیغاتی انجام می دهند. سال های اخیر شاهد تلاطم شدید در حوزۀ تبلیغات در مشاغل مختلف می باشیم و این مسئله موجب ارتقاء سطح کیفیت روش های تبلیغاتی شده است. از این رو تابلوهای تبلیغاتی در سبک های مختلف سفارش داده می شود و از آن جهت جذب مخاطبان و راهنمایی آنها بهره گرفته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش جدیدترین سبک تابلوسازی با کارشناسان فنی گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید.

 

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()