طرح توجیهی راهکار مناسبی است که به معرفی مشاغل و مسائل مرتبط با امکان سنجی، مطالعات بازار، میزان سرمایه اولیه و غیره اشاره دارد. در حالت کلی، جهت موفقیت در یک کسب و کار نیاز به بررسی دقیق تمام جوانب کار است. بنابراین برخی از گروه های اقتصادی با جمع آوری افراد تحصیلکرده در حوزۀ فنی و مهندسی، اقتصادی و بازاریابی توانسته اند، با تهیۀ گزارش طرح توجیهی کمکی به سرمایه گذاران و کارفرمایان نمایند.

شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعه امکان سنجی و خدمات طرح توجیهی فعالیت خود را آغاز نموده است. همچنان با ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی مدیریت در حوزه های مختلفی چون صنعتی، تجاری، خدماتی و غیره به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.

مطالعه امکان سنجی و ارائه طرح توجیهی

نکتۀ مهمی که در رابطه با راه اندازی مشاغل مطرح می شود، به مطالعه امکان سنجی و بررسی جوانب سرمایه گذاری اشاره می شود. عموم مردم نسبت به این مسائل تسلط ندارند و بدین وسیله نیاز به راهنمایی، برنامه ریزی اقتصادی و تهیۀ طرح توجیهی دارند. در این صورت می توانند میزان درصد موفقیت راه اندازی کسب و کار مورد نظر خود را پیش از آغاز، بسنجند. برای سفارش طرح توجیهی سیمان سفید به سایت مراجعه کنید. 

خیلی از سرمایه گذاران و کارفرمایان نسبت به این موضوعات، توجه نداشته و کوتاهی می کنند و این مسئله موجب ورشکستگی و عدم موفقیت مشاغل تازه تأسیس می شود. استفاده از خدمات مشاورۀ تخصصی افراد حرفه ای که در حوزۀ تهیۀ طرح توجیهی فعالیت می کنند، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری موفق آمیز می باشد. در این صورت شما چشم انداز دقیقی نسبت به نوع کسب و کار مد نظر خود خواهید داشت. برنامه ریزی مالی، بهینه سازی خطوط تولیدی، مسائل مرتبط با تأمین ماشین آلات و تجهیزات برخی از موارد مهم در تهیۀ گزارش طرح توجیهی محسوب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نگارش طرح توجیهی سفارشی می توانید با شرکت مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()