مزیت فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - پیشگفتار:

کمپانی های چینی تمام سعی خود را می کنند که بتوانند صنعت اتومبیل سازی خود را با محصولات جهانی همسو کنند. در پیرو همین موضوع امروزه کمپانی های چینی کیفیت محصولات خود را افزایش داده اند. یکی از نمونه های با کیفیت این کمپانی ها خودروی جک می باشد. در واقع موضوع اصلی این مقاله اتومبیل جک s5 است که با نام کامل JAC Eagle S5 معروف می باشد. شرایط خرید اقساطی جک در شرکت مطرح آرشا خودرو هم اکنون قابل پیگیری می باشد و خریداران گرامی می توانند از امتیازات و خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - فروش اقساطی اتومبیل جک S5:

خودروی جک مذکور در سال ۲۰۱۳ برای بار نخست به بازار جهانی راه پیدا کرد و با تغییر و تحولات چشمگیری توانست استاندارد های لازم را برای فروش در کشورمان به دست آورد. سیستم های پیشرفته مانند has و esc در این خودرو تعبیه شده است و این خودرو با استفاده از این سیستم ها به راحتی در پیچ ها و شیب های تند کنترل خود را حفظ خواهد کرد. این خودرو پس از ورود به بازار داخلی به دلیل استاندارد های مناسب و کیفیت در طراحی توانست محبوبیت و فروش چشمگیری را به دست آورد به همین جهت شرایط فروش اقساطی خودرو جک در اکثر شرکت ها به وجود آمد که در این خصوص شرکت آرشا خودرو با ارائه بهترین خدمات و شرایط مطلوب برای فروش اقساطی جک اقداماتی مناسب را منظور داشته است.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - مطالبی در مورد اتومبیل جک S5:

گرچه این اتومبیل نمایی شبیه به اتومبیل های کره ای دارد اما امکانات بی نظیری برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه بدنه و چراغ‌ های این خودرو جذابیت آن را دو چندان نموده است و بر محبوبیت این مدل افزوده است. این اتومبیل به راحتی توانست تمامی تست‌ های ایمنی را با موفقیت بگذراند و چندین استاندارد را از اروپا کسب نماید. خرید اقساطی جک را توسط این مجموعه با بهترین قیمت انجام دهید. 

اشماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()