مزیت فروش اقساطی سایپا در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - پیشگفتار:

کمپانی مطرح سایپا در طول فعالیت خود همواره شرایط خرید اقساطی سایپا را در برهه های مختلف ارائه کرده است و خریداران گرامی می توانند تمامی این خدمات را که به صورت دوره ای می باشند از طرف این کمپانی و یا شرکت آرشا خودرو دریافت نمایند. شرکت آرشا خودرو همواره فروش اقساطی محصولات سایپا را در رزومه کاری خود قرار داده است، بنابراین خریداران هر زمان که مایل باشند می توانند به این مرکز مراجعه کنند و در این خصوص اطلاعات کاملی را از پرسنل این مرکز کسب نمایند.

فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - شرایط ویژه پیش فروش محصولات سایپا به صورت یکساله، بخش اول:

- قیمت قطعی در  فروش اقساطی خودرو وجود ندارد، بنابراین خریداران نیاز نیست که به عنوان پیش پرداخت مبلغی پرداخت کنند. بی تردید انتخاب شدگان پس از اعلام اسامی آنها مستلزم پرداخت پول خواهند شد.

- ظرفیت هایی که در اسم نویسی پیش فروش های یک ساله وجود دارند نسبت به تولیدات کمپانی سایپا می باشند.

- چنانچه ثبت نام خرید اقساطی خودرو از حد مشخص شده ظرفیتش بیشتر باشد برای اتومبیل های تحویلی بعد از به اتمام رسیدن نخستین ثبت نام و بعد از تایید اطلاعاتی که ثبت شده‌ اند در کنار مراجع نظارتی انجام قرعه کشی با جدا کردن هر اتومبیل جهت گزینش درخواست کننده های غائی و همچنین اولویت بندی کردن زمان اعطای اتومبیل منطبق با ضوابط اعلام شده از طرف کمیته خودرو انجام می شود.

- با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کمپانی سایپا می توانید لیست گزینش شدگان غائی را مشاهده نمایید، البته از طریق پیامک نیز می توانید در مدت ۳ روز پس از تمام شدن قرعه کشی از این موضوع مطلع شوید.

- در نظر داشته باشید که اگر شما جزو منتخبین و گزینش شده ها می باشید حتماً باید ظرف مدت دو روز وجه پیش پرداخت را واریز نمایید، همچنین نوع، مدل اتومبیل و زمان تحویل گرفتن آن در بخشنامه هایی که در آینده اعلام می‌ شوند تعیین نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()