دوش و چشم شوی اضطراری از مهمترین وسایل ایمنی کار با مواد شیمیایی محسوب می شود. استفاده از مواد شیمیایی در محیط های آزمایشگاهی، ممکن است بر اثر حوادث ناگهانی، صدمات جدی و جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد کند. به عبارتی پاشیدن مواد اسیدی به داخل چشم و یا اعضای دیگر بدن، از خطرات جدی هستند که در محیط آزمایشگاهی، امکان برخورد با آنها وجود دارد. بدین ترتیب شاهد خرید دوش و چشم شوی اضطراری می باشیم.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی می باشد. با راه اندازی وب سایت رسمی علمینوگستر توانسته اند موفق به ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان گرامی در سطح کشور گردند.

نکات مرتبط با خرید دوش و چشم شوی اضطراری

نکات متعددی در خرید و فروش دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد و در نظر گرفتن آنها به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین وسیله را برای محیط آزمایشگاهی خود تهیه نمائید. به طور کلی یکی از وسایل مهم و کاربردی که در دستورالعمل نکات ایمنی به برخی از کارخانجات و محیط های آزمایشگاهی، تأکید به تهیۀ آنها می شود، خرید دوش و چشم شوی اضطراری است. علاوه بر آنکه استفاده از دستکش، عینک محافظ و شیلدهای محافظ صورت نیز در لیست تجهیزات ایمنی کار توصیه می شود.

معمولاً ظرفیت آبی که داخل دستگاه های دوش و چشم شوی اضطراری قرار گرفته می شود، حدود 20 لیتر در دقیقه است. هنگام خرید دوش و چشم شوی اضطراری توجه به میزان ظرفیت دستگاه و نحوۀ نصب آن ضرورت دارد. دوش و چشم شوی ایستاده، دیواری و پدالی سه دسته بندی اصلی این وسیلۀ پرکاربرد محسوب می شوند و در مناسب ترین محل نصب می گردند.

دوش و چشم شوی اضطراری از جمله وسایل ضروری است که در محیط های آزمایشگاهی و همچنین کارخانجات و شرکت های تولیدی که با مواد شیمیایی اسیدی در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش دوش و چشم شوی اضطراری در مدل های مختلف طراحی شده و نصب می گردند. متناسب با فضایی که در اختیار دارید و قیمت دستگاه، مناسب ترین مدل دوش و چشم شوی اضطراری را می توان خریداری نمود. شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر با تلاش فراوان توانسته اند موفق به عرضۀ انواع تجهیزات آزمایشگاهی با برند معتبر داخلی و خارجی چون دوش و چشم شوی اضطراری، انواع سینک، انواع سمپلر، انواع سانتریفیوژ و غیره با قیمت مناسب می باشند. برای اطلاع از قیمت دستگاه سانتریفیوژ به سایت مراجعه کنید. 

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به دلیل نوع فعالیتی که دارد، در لیست محصولات مجموعۀ خود، فروش سانتریفیوژ prp انواع دوش و چشم شوی اضطراری را می توان مشاهده نمود.

فروش انواع دوش و چشم شوی اضطراری

دوش و چشم شوی آزمایشگاهی، چشم شوی تک رومیزی، چشم شوی دیواری، چشم شوی گالوانیزه، دوش و چشم شوی ایستاده، دوش و چشم شوی ضد اسید و ... برخی از انواع دوش و چشم شوی اضطراری محسوب می شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که با مواد شیمیایی اسیدی و غیر اسیدی دارید، می توانید تجربۀ خرید مناسب ترین دوش و چشم شوی اضطراری را برای محیط کاری خود داشته باشید.

مهمترین نکته در رابطه با خرید دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد، در نظر گرفتن میزان ظرفیت آب داخل دستگاه، نحوۀ عملکرد و سرعت عمل استفاده از دوش اضطراری از موارد مهمی هستند که هنگام خرید این دستگاه باید مد نظر قرار گرفته شود. برخی از مواد شیمیایی و اسیدی اگر با پوست برخورد داشته باشد، می تواند بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری بر روی فرد داشته باشد. در همین راستا، چنین مجموعه هایی موظف به خرید و تجهیز نمودن محیط به دوش و چشم شوی اضطراری می باشند.

جهت خرید انواع وسایل ایمنی آزمایشگاهی می توانید نگاهی به وب سایت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر داشته باشید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()