تولیدی لباس بچه از اهمیت بالایی برخوردار است چون پوست کودکان از حساسیت بالا برخوردار است و نسبت به پوشاک بزرگسالان دارای یک سری تفاوت های قابل توجه می باشد. همراه ما باشید تا در ادامۀ مقاله بیشتر به اهمیت مراکز تولیدی لباس بچه بپردازیم. صنعت تولید پوشاک بچه گانه نسبت به گذشته رونق یافته است و مجموعه های متعددی توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

جهت خرید عمده و تکی انواع پوشاک دخترانه و پسرانه با مواد اولیۀ مرغوب و قیمت مناسب می توانید به  تولیدی لباس بچه ایران نوین مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ پوشاک کودکانه فعالیت خود را راه اندازی نموده اند و توانسته اند پوشاک با کیفیتی را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدی پوشاک بچه گانه

تولیدی پوشاک بچه گانه از الیاف صد در صد نخ پنبه و الیاف طبیعی استفاده می کنند. در همین راستا شاهد تولیدی لباس بچه دخترانه و پسرانه متناسب با فواصل مختلف سال می باشیم. در واقع تولیدی لباس بچه گانه در دسته بندی لباس مجلسی، لباس عادی، لباس ورزشی و لباس خانگی و غیره صورت می گیرد. البته شاهد تولید انواع لباس بچه تابستانی و لباس بچه زمستانی می باشیم که متناسب با موقعیت های مختلف آب و هوایی طراحی و تولید شده اند.

تولیدی لباس بچگانه در تهران توسط افراد حرفه ای و مجرب صورت می گیرد، که اطلاعات جامعی نسبت به نیاز بازار داشته و توانسته اند انواع لباس بچه دخترانه و پسرانه را با پارچه های نخی و الیاف طبیعی در مدل های روز و رنگبندی های شاد و متنوع تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. خرید لباس بچه گانه ه از طریق تولیدی لباس کودکانه در تهران نسبت به برندهای خارجی، برای خریدار مقرون به صرفه خواهد بود.

در این راستا افرادی که قصد خرید لباس بچه پسرانه و دخترانه با قیمت ارزان و کیفیت بالا دارند، می توانند با دفتر فروش تولیدی لباس بچه ایران نوین تماس حاصل نمایند.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()