فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - دیباچه:

ویدئو پروژکتور های جیبی ابزار های بسیار مفید می باشند که کاربران به وسیله آنها می توانند در ارائه تصاویر به صورت ویدیو، عکس و حتی فایل های آفیس استفاده نمایند. قابلیت های این پروژکتور ها سبک بودن آنها می باشد در واقع کاربر به راحتی می تواند آنها را حمل و نقل کند. این امتیاز باعث شده است که حوزه های کاربری این دستگاه نامحدود باشد و در واقع کاربران به راحتی در تمامی مکان ها می توانند از این دستگاه مفید استفاده های کاری و تفریحی داشته باشند. در خصوص قیمت فروش ویدئو پروژکتور جیبی نمی توانیم عدد واحدی را به شما اعلام کنیم اما توصیه می کنیم برای خرید دستگاه های اصلی و استفاده از قیمت های مناسب به فروشگاه نیزا کالا مراجعه کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه نیزا کالا دارای تمامی برند های ویدئو پروژکتور جیبی و غیر جیبی می باشد.در نظر داشته باشید که نسل های جدید این ویدئو پروژکتور ها در نمونه های فوق العاده باریک تولید شده اند و وزنی تقریبا ۱.۵ کیلوگرم دارند، بنابراین در زمره ویدئو پروژکتور های جیبی به لحاظ وزنی قرار می گیرند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل های مختلف ویدئو پروژکتور به لحاظ کاربرد:

بی تردید شما عزیزان کم و بیش از نوع کاربری ویدیو پروژکتور های مختلف مطلع می باشید. اما در این قسمت از مقاله قصد داریم این دستگاه ها را به لحاظ نوع کاربری معرفی کنیم. دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی به سه گروه تقسیم می شوند، این سه گروه عبارت است از:

- گروه اول: ویدئو پروژکتور جیبی با نام دومِ پیکو

- گروه دوم ویدئو پروژکتور های خانگی

- گروه سوم ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای. خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را از سایت نیزار کالا انجام دهید. 

فروشگاه نیزا کالا با افتخار اعلام می‌ کند که تمامی برند های این دستگاه را در مجموعه خود دارا می باشد و قیمت های آنها را بسیار مقرون به صرفه تعیین کرده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()