قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن:

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

در خصوص بحث  قیمت انواع کفش کار باید عنوان کنیم که این موضوع ابعاد بسیار متفاوتی دارد. در واقع برند های مختلفی امروزه در این زمینه مسئول فعالیت می باشند. هر کدام از این برند ها ویژگی‌ های خاصی را در تولیدات خود در نظر گرفته اند، البته قیمت کفش کار به هیچ عنوان نباید برای افراد مختلف مهم باشد زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت آنها دارد.

در واقع تمامی تجهیزات کار در جایگاه ویژه ای هستند اما کفش کار مهمترین پارامتر در شغل های گوناگون می باشد که حتماً باید به شکل اصولی و علمی پیگیری شود. در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن صحبت کنیم.

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - درباره پاها:

بی شک پا ها جزو قسمت اصلی بدن می‌ باشند. برخی از پزشکان بر این باورند که پا قلب دوم انسان است، البته این موضوع پر بیراه نیست زیرا بسیار دیده شده یک کفش تنگ در پا چطور سلامت مهره های کمر، گردن و حتی چشم ها را به خطر انداخته است. بنابراین در انتخاب کفش، خصوصاً کفش کار باید حساسیت زیادی به خرج داد. در محیط‌ های کاری عموماً پرسنل ساعت های زیادی را سپری می‌کنند بنابراین باید پا در بهترین شرایط ممکن باشد. اگر این موضوع بی اهمیت و یا کم اهمیت جلوه داده شود عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت، بنابراین به قیمت کفش کار به هیچ عنوان اهمیت ندهید تنها به اورجینال بودن آن اهمیت دهید و حتماً یک کفش بسیار با کیفیت و درجه یک تهیه نمایید. خرید کلاه ایمنی را از رادین ایمن با قیمت ارزان انجام دهید. 

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - کفش کار پرسنلی:

کفش کار پرسنلی یکی از راحت ترین و بادوام ترین کفش های موجود در بازار می باشد، این کفش از استاندارد بسیار خوبی تهیه شده است و به راحتی قادر است ارگونومی صحیح بدن را حفظ نماید. این موضوع بسیار با اهمیت است زیرا در طول ساعات متوالی کار هیچ گونه فشاری بر روی مهره های کمر وارد نخواهد آمد. 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()