کاغذ دیواری به عنوان اولین دیوارپوش محسوب می شود و با گذشت زمان بر تنوع طرح این نوع دیوارپوش افزوده اند. جهت سفارش کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون ساختمان مراجعه کنید. چنین فروشگاه هایی به دلیل حرفه ای که در آن فعالیت دارند، توانسته اند امکان خرید بهترین دیوارپوش را برای مشتریان فراهم سازند.

با تعدد مجموعه هایی که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون فعالیت می کنند، فروشگاه دکور آفیس توانسته متناسب با نیاز عموم مردم، محصولات متنوعی را تأمین نموده و در دسترس انتخاب و خرید عموم مردم قرار دهند. جهت خرید انواع کاغذ دیواری لوکس و زیبا می توانید به محصولات این مجموعه نگاهی داشته باشید.

سفارش کاغذ دیواری ارزان

با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، امکان تولید و چاپ انواع کاغذ دیواری با مواد اولیۀ مرغوب فراهم است. افرادی که قصد ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون دارند، می توانند از مزایای کاغذ دیواری ارزان زیبا و لوکس استفاده نمایند. از مهمترین ویژگی های ظاهری کاغذ دیواری می توان به چاپ طرح تکراری به صورت مورب، افقی، عمودی و غیره بر روی کاغذ اشاره نمود.  فروش کاغذ دیواری به صورت رولی است و رول ها از بالا به پایین بر روی دیوار نصب می شوند.

کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری نقش برجسته از جدیدترین محصولات این کالا در تجهیزات دکوراسیون محسوب می شود. متناسب با سبک های مختلف نمای دکوراسیون می توان بهترین کاغذ دیواری را خریداری نمود و از زیبایی طرح آنها، برای ایجاد تغییرات اساسی و چشمگیر در نمای داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودکان، اتاق کار، راهرو و غیره استفاده نمود.

به عنوان مثال با خرید کاغذ دیواری طرح کودکانه، می توانید جلوه و نمای دکوراسیون اتاق را برای فرزندانتان جذاب و زیبا نمائید.

جهت دریافت لیست قیمت  خرید کاغذ دیواری حراجی  می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()