طراحی و تولید تابلو ال ای دی روان در انواع ساده و رنگی از دیگر خدمات مجموعه معتبر تابلو ساز اچ دی است، که توسط مجرب ترین طراحان و با بهترین افکت ها و ترکیب رنگ های ممکن اجرا می شود، و به علت تأثیری که در جلب  توجه مشتریان داشته است به سرعت مورد استقبال مشاغل فروشگاهی، خدماتی، درمانی و اجرایی قرار گرفت. از عدم نیاز به ولتاژ بالا، عمر زیاد، قابلیت نصب در اماکن عمومی و فضاهای باز و بسیاری موارد از عمده مزایای ساخت تابلو ال ای دی روان است.  این تابلوها با توجه به سفارش و بودجه مشتریان و برحسب محل قرارگیری، شدت نور، فاصله دید، رزولوشن و بسیاری موارد دیگر طراحی می شوند، تفاوت های بسیاری در اجرا دارند.

انتخاب رنگ تابلو ال ای دی روان

رنگ های قرمز، سبز، سفید و آبی از بهترین و مناسب ترین رنگ ها در انواع تابلو ال ای دی روان است، که در جذب مشتری بیشترین تأثیر را دارد، استفاده از این نوع تابلوها در تمامی مشاغل فروشگاهی، رستوران ها، شرکت ها، هتل ها، فضاهای باز و بسته، میادین تره بار و غیره بسیار متداول و رایج شده است.

قیمت تابلو ال ای دی روان نیز مانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی به نوع متریال مصرفی، ابعاد و اندازه و سبک طراحی آن ها وابسته است، در تولید این محصولات از انواع لامپ های LED و ماژول های رنگی استفاده می شود، که قادرند، متن و تصاویر را با جلوه و افکت های بسیار جذاب به نمایش بگذارند. از دیگر مواردی که در کیفیت، دوام و قیمت تابلو ال ای دی روان تأثیرگذار است می توان به تعداد رنگ های به کار رفته و یا نوع ماژول های رنگی، ابعاد تابلو، کیفیت پلکسی، نوع لامپ ها و غیره اشاره کرد، برای اطلاع از شرایط سفارش و تابلو ال ای دی ثابت و روان و باکیفیت می توان به سایت اینترنتی تابلوساز اچ دی لایت مراجعه کرده و لیست قیمت تابلو ال ای دی روان و ثابت را مشاهده نمود.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()