برش لیزر مس به واسطۀ دستگاه های برش پیشرفته صورت می گیرد که با استفاده از اشعۀ لیزر، قادر به برش و حکاکی ورق های فولادی می باشند. با استفاده از چنین دستگاه هایی، می توان در مدت زمان اندک، تعداد زیادی ورق های فلزی برش خورده را تولید نمود و به واسطۀ آن بتوان در حداقل زمان، محصولات متنوعی را تولید نمود. ارائه  خدمات برش لیزر مس در سطح کشور، توسط مجموعه هایی که مجهز به دستگاه های پیشرفته برش لیزر فلزات هستند، توانسته تغییرات قابل توجهی در صنایع مختلف ایجاد کند.

با گسترش فناوری، برش لیزر نیک به منظور برآورده نمودن نیاز صنعت گران، توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر فلزات همچون برش لیزر مس در سطح تهران و کرج آغاز کند.

درخواست خدمات دستگاه برش لیزر مس

با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر مس توانسته اند تغییرات قابل توجهی نسبت به روش های قدیمی برش فلزات بوجود آورند. در گذشته برای برش ورق های فلزی از ابزارآلات مخصوص استفاده می نمودند و اجرای برش لیزر، نیاز به صرف زمان زیاد داشت ولی در حال حاضر با استفاده از دستگاه های برش لیزر مس و دیگر فلزات توانسته اند تحولی بزرگ در سرعت بخشیدن به فرآیند برش ورق های فولادی بوجود آورند. بدین ترتیب با استفاده از دستگاه برش لیزر مس می توان فرآیند برش ورق های مس را با حداکثر ضخامت 6 میلی متر در مدت زمان کوتاه انجام داد. به کمک دستگاه های برش لیزر، صنعت گران توانسته اند در تولید محصولات فلزی و مسی، خلاقیت داشته باشند چون با بهره گیری از دستگاه برش لیزر مس می توان هر طرح پیچیده ای را بر روی ورق های مسی برش و حکاکی نمود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای برش لیزر مس و سایر فلزات می توانید با دفتر خدمات برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()