میز ناهار خوری یکی از وسایل اصلی آشپزخانه محسوب می شود. با خرید میز ناهار خوری، دیگر نیاز نیست بر روی زمین غذای خود را میل نمائید. همانطور که پزشکان طی تحقیق های فراوان دست یافته اند، نشستن و برخاستن زیاد از زمین می تواند آسیب هایی به مفاصل ایجاد کند. بنابراین انتخاب میز ناهارخوری می تواند برای سلامت فیزیکی شما مفید باشد.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج و پر فروش میز ناهار خوری و میز تلویزیون می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید. بهسازان چوب از سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل در تهران برخوردار می باشد. هم اکنون توانسته حجم محصولات مجموعۀ خود را نسبت به گذشته توسعه ببخشد و امکان خرید میز ناهار خوری را برای مشتریان راحت تر نماید.

فروش انواع میز ناهار خوری و میز LCD

امروزه خیلی از افراد به مدرنیزه شدن گرایش پیدا کرده اند. در واقع تلاش می کنند، با استفاده از تجهیزات کاربردی، سطح رفاه زندگی خود و اعضای خانواده را بهبود ببخشند. خرید میز ناهار خوری و یا میز تلویزیون از جملۀ این موارد اساسی محسوب می شوند. با استفاده از میز ناهارخوری، افراد زمان صرف غذا، بر روی یک میز در کنار یکدیگر قرار می گیرند و بدین وسیله می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. استفاده از وسایل دکوراسیون روز به شما کمک می کند، تا بتوانید به بهترین شکل زندگی کنید و ساعاتی که در کنار خانواده سپری می کنید، لذت ببرید.

متناسب با فضایی که جهت قرار دادن ال سی دی در نظر گرفته اید، می توانید انتخاب و خرید میز تلویزیون را در سبک های مدرن و کلاسیک داشته باشید. بر مبنای سلیقۀ شخصی، می توانید میز تلویزیون کشودار، میز تلویزیون شیشه ای، میز تلویزیون چوبی و یا ترکیب از متریال مختلف را در رنگبندی های مختلف خریداری کنید.

جهت مشاهده و  خرید میز تلویزیون و میز ناهار خوری و میز پذیرایی و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()