صندلی راک از جمله صندلی هایی است که به منظور ریلکس کردن ساخته شده اند و امروزه این نوع صندلی ها، افراد را به دوران کودکی در کنار مادر بزرگ و پدر بزرگ باز می گرداند. از ویژگی ظاهری بارز انواع صندلی راک، داشتن پایه های نیم دایره ای آن ها می باشد که امکان حرکت گهواره ای را برای صندلی ممکن می سازد. در حال حاضر شاهد فروش صندلی راک و انواع تاب ریلکسی در مدل های متنوع و شیک می باشیم.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات چوبی برخوردار است و طی سال های اخیر توانسته بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزاید و شاهد فروش انواع صندلی ریلکسی و راحتی در مدل های زیبا و کاربردی با قیمت مناسب باشیم.

فروش مدل های جدید صندلی راک

صندلی گهواره ای با پیشرفت تکنولوژی تغییرات قابل توجهی کرده است. صندلی راک پاف دار و صندلی راک مکانیزه دو نسخه از مدل های صندلی راک محسوب می شوند. عموم مردم جهت استراحت کردن از این مدل صندلی ها استفاده می کنند چون حس آرامش بیشتری برای افراد بوجود می آورد. سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش صندلی های راحتی در سطح جهان وجود دارد و همواره خاطرات خوشی برای مردم تداعی می کند. جهت سفارش صندلی راحتی می توانید به فروشگاه های معتبر تولید کننده و عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی فعالیت دارند و در لیست محصولات آنان، صندلی راکینگ و انواع تاب ریلکسی وجود داشته باشد.

خیلی از افراد متناسب با فضای خالی که در اختیار دارند، علاقه مند به خرید تاب ریلکسی هستند چون همانند صندلی گهواره ای، به فرد حس راحتی می بخشد. استفاده از تاب ریلکسی، همچون تاب هایی است که در دوران کودکی در پارک ها از آن استفاده می نمودیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آنلاین صندلی راک و تاب های ریلکسی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. 

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()