نصب توری مرغی کاربردهای مختلفی دارد و عموم مردم و مشاغل مختلف، می توانند متناسب با مصارف مختلف، از مزایای توری مرغی فلزی و پلاستیکی جهت محصور نمودن فضایی استفاده می شود. توری مرغی از جمله وسایلی است که جهت مجزا نمودن فضایی از مزایای آن استفاده می شود. افراد مختلف متناسب با نوع کاربری، که می تواند جهت ایجاد فضای پرورش گل و گیاه، فضایی محصور جهت نگهداری پرندگان و حیوانات از آنها استفاده نمود. در همین راستا شاهد سفارش نصب توری مرغی نورگیر برای محیط تراس توسط برخی از گروه های ساختمانی می باشیم.

گروه نماروز یکی از مجموعه های معتبر در زمینۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشد. این مجموعه با تهیۀ ابزارآلات مناسب، قادر به عرضۀ انواع خدمات نصب توری مرغی با بهترین قیمت می باشد.

نصب توری مرغی با طناب

با توجه به اینکه ارتفاع ساختمان ها نسبت به گذشته افزایش یافته است. برخی از افراد تمایل به محصور ساختن فضای تراس دارند. بدین وسیله نیاز به نصب توری مرغی خواهند داشت. توری مرغی پلاستیکی و توری مرغی گالوانیزه دو دسته بندی اصلی توری های مرغی محسوب می شوند. متناسب با محیطی که قرار به نصب توری مرغی است، از توری مرغی گالوانیزه و یا پلاستیکی استفاده می شود.

تناسب با فضای باز، پیشنهاد می کنیم از خدمات نصب توری مرغی گالوانیزه استفاده نمائید و این در حالی است که متناسب با محیط های بسته، نصب توری مرغی پلاستیکی بهترین گزینه محسوب می شود. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

هزینۀ نصب توری مرغی با طناب بر اساس میزان و نوع تور مشخص می شود. جهت اطلاع از قیمت نصب انواع توری مرغی می توانید با کارشناسان مجرب نماروز تماس حاصل فرمائید.

گروه نماروز با استخدام نیروی توانمند و مجرب به همراه تأمین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، قادر به ارائه کلیۀ خدمات ساختمانی مرتبط با نما می باشد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()