تابلوسازی یکی از مشاغلی است که در جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیردt فروشگاه و مکان تجاری یا اداری امروزه دارای تابلو بوده و به وسیله تابلو می تواند تبلیغات دائمی برای خود داشته باشند. تابلوها در هر کسب و کاری مهم بوده و باعث بالا رفتن تعداد مراجعین خواهد بود تابلوها در خدمات تابلوسازی در انواع مختلفی همچون تابلو فلزی، تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو پلاستیک ،تابلو ال ای دی ،تابلو کامپوزیت ،تابلو پلکسی و و غیره به تولید می رسند که هر یک از این تابلو ها دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که در زمان سفارش باید به آن توجه کنید و تابلوی مناسب با کسب و کار خود را خریداری نمایید.

ویژگی های تابلو ها در تابلوسازی

در تابلوسازی مانند تابلوسازی راهنمای اتاق و طبقات تابلوها با توجه به انواع مختلفی که دارند دارای ویژگی‌ های خاصی می باشند مثلاً برخی از تابلوها دارای نورپردازی بوده و برخی این قابلیت را ندارند همچنین جنس تابلوها برخی فلزی بوده و برخی از پلاستیک و مشتقات آن و... به دست می آیند و به همین جهت در انتخاب تابلو باید توجه بسیار زیادی را داشته باشیم تا بتواند کاربرد بسیار زیادی را در کسب و کار ما داشته باشد.مرکز تابلو سازی تکاور در ساخت تابلو ها از تجهیزات پیشرفته و روز دنیا استفاده می‌کند و همچنین با بهره گیری از نیروی کار متخصص، تابلوها را در کیفیت های بسیار عالی به تولید می رساند.

در تابلوسازی تابلو ها باید با دقت انتخاب شوند متن استفاده شده در تابلوها بسیار مهم بوده و باید معرف کسب و کار شما باشد و خوانایی متن از فاصله های مختلف باید به بهترین شکل انجام گیرد همچنین رنگ های استفاده شده در تابلو باید بسیار هوشمندانه انتخاب شوند تاثیرگذاری هرچه بیشتری را در ذهن افراد داشته باشند تابلوهایی که دارای نورپردازی هستند می توانند جلوه ی بهتری را داشته باشند همچنین در شب نیز می توان این تابلوها را مشاهده کرد. مقاومت تابلوها بسیار مهم است و باید تابلوها را در کیفیت بسیار خوبی تهیه نمایید همچنین تابلوهایی که برای مکان مورد نظر انتخاب می‌کنید باید مناسب با شرایط آب و هوای آن منطقه باشد تا بتواند عمر طولانی‌تری را داشته باشد.

 تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()