آب بندی نمای ساختمان با هدف مرتفع نمودن ایرادات فنی ساختمان صورت می گیرد. به طور کلی هر چه از عمر ساختمان می گذرد، طبیعتاً قسمت های مختلف ساختمان، ممکن است بر اثر شرایط آب و هوایی دچار فرسایش شود. این مسئله موجب از بین رفتن مواد میان درز مصالح نما می شود. جهت گسترش تخریب نمای ساختمان نیاز به خدمات آب بندی نمای ساختمان است.

گروه نماروز به صورت حرفه ای در حوزۀ کارهای ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این صورت ساکنین ساختمان که با آسیب دیدگی نمای ساختمان روبرو هستند، می توانند برای مشاوره رایگان با کارشناسان نماروز تماس بگیرید.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب

طراحی نمای ساختمان ها با یکدیگر متفاوت است و در همین راستا، جهت انجام آب بندی نمای ساختمان می توان از متریال متعددی چون چسب های سیلیکونی، چسب پلی یورتان، چسب آکریلیک، مواد نانو، مواد رزینی، مایع های پلیمری و عایق های دوجزئی استفاده نمود. متناسب با جنس مصالح ساختمانی، مناسب ترین مواد، جهت آب بندی نمای ساختمان استفاده می شود. به عنوان مثال برای انجام آب بندی نمای ساختمان های غیر صیقلی از مواد نانون و مواد رزینی بهتر است استفاده شود. این در حالی است که برای عایق کاری نمای کامپوزیت و شیشه از چسب های پلی یورتان استفاده می شود.

جهت اطلاع از خدمات شستشوی نمای ساختمان و آب بندی نمای ساختمان، نیاز به بررسی کامل نمای ساختمان توسط کارشناس فنی است. با توجه به این که دسترسی به نمای ساختمان به راحتی صورت نمی گیرد، نیاز به استفاده از وسایل مخصوص کار در ارتفاع می باشد. بدین ترتیب امکان انجام آب بندی نمای ساختمان با طناب توسط افراد فنی در این میسر است. 

گروه نماروز مجهز به پیشرفته ترین وسایل جهت اجرای کار در ارتفاع برای فعالیت های ساختمانی می باشند.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()