تفاوت اسکی فضایی باشگاهی  با معمولی در هایپر جیم:

هر گاه نام اسکی فضایی باشگاهی به میان می ‌آید همه ی افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی می باشند، از آن استقبال می کنند. چرا که این وسیله ارزان قیمت و کاربردی می تواند عملکرد مناسبی در قلب و عروق آن ها به وجود آورد. از اسکی فضایی باشگاهی معمولاً ورزشکاران و بدنسازان استفاده می کنند. به طور کلی خرید اسکی فضایی باشگاهی بین افراد ورزشکار نسبت به افراد معمولی بسیار بیش تر خواهند بود.

این افراد با خرید اسکی فضایی خانگی و باشگاهی در راستای دوچرخه ‌سواری، فرم دادن به عضلات و ماهیچه های پای خود، چربی سوزی، ایجاد تناسب اندام، تقویت کردن قلب و عروق، افزایش بهبودی و سلامت دستگاه تنفسی استفاده می نمایند. افراد ورزشکار به خاطر توانایی که دارند می ‌توانند به صورت ایستاده و نشسته روی اسکی های فضایی باشگاهی پدال بزنند. به طور کلی اسکی فضایی باشگاهی خود به دو نوع نشسته و ایستاده تقسیم خواهد شد.

افرادی که دارای مشکلات زانو درد، کمر درد، درد مفاصل و غیره هستند، باید از نوع نشسته ی آن استفاده کنند. هم چنین بیمار هایی که مبتلا به بیماری ام اس می باشند و اندام های حرکتی آن ها دچار ضعف است. بایستی از اسکی فضایی باشگاهی نشسته استفاده نمایند. در  واقع اسکی فضایی باشگاهی نشسته جنبه ی پزشکی دارد و می ‌تواند به افراد بیمار کمک کند. نوع باشگاهی ایستاده نیز خود به دو گروه معمولی و اسپینینگ تقسیم خواهد شد. نوع معمولی آن دارای یک زین می باشد که قابل تنظیم بوده و با توجه به ابعاد و قد فرد تنظیم خواهد شد. عملکرد اصلی اسکی فضایی باشگاهی ایستاده معمولی لاغر کردن و قوی نمودن عضلات می باشد. اسکی فضایی باشگاهی ایستاده نسبت به نشسته باعث کالری سوزی بیش تری خواهند شد. چرا که شما زمانی که روی زین می ‌نشینید ناحیه ی بالاتنه شما حرکت نکرده و ثابت باقی خواهد ماند. این در حالی است که اسکی فضایی باشگاهی ایستاده موجب حرکت در تمام اعضای بالاتنه و پایین تنه خواهد شد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()