تعیین قیمت تردمیل با توجه به اندازه ی آن در هایپر جیم:

 توجه داشته باشید که حتماً اندازه تردمیل با قد و وزن شما متناسب باشد. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی را در هنگام تمرین داشته باشید. وزن افراد می تواند تعیین کننده نوع و قیمت تردمیل باشد. معمولاً از تردمیل برای کاهش وزن استفاده می کنند. از این رو افرادی که یک تردمیل را می خرند دارای وزن زیادی هستند. باید توجه کنید که ظرفیت تحمل وزن توسط تردمیل ها متفاوت می باشد. در هایپر جیم، تردمیل هایی وجود دارند که می‌ توانند وزن های مختلفی را تحمل کنند. اکثر تردمیل ها معمولاً دارای ظرفیت تحمل وزن ۹۰ کیلوگرم می باشند. اگر شما دارای وزنی بیش از این می باشید باید از نوع مخصوص استفاده کنید. نوع مخصوص دارای قدرت موتور بیش تری است چرا که شما با وزن زیاد می توانید به موتور تردمیل فشار زیادی را وارد نمایید. عوامل بسیار زیادی روی  قیمت انواع تردمیل تاثیر خواهد گذاشت در ادامه مقاله می خواهیم به معرفی این موارد بپردازیم.

از جمله مواردی که روی قیمت تردمیل های باشگاهی و خانگی تاثیرگذار است، قابلیت تنظیم شیب آن می باشد. برخی از تردمیل ها می توانند با ایجاد شیب روی تسمه فضا هایی نظیر تپه کوه و غیره را شبیه‌ سازی کنند. این عامل می تواند برای ورزشکاران مناسب باشد چرا که آن ها نمی توانند در این مکان ها به راحتی به دویدن یا پیاده‌روی کردن ادامه دهند. مورد دومی که در رابطه با قابلیت تنظیم شیب در تردمیل ها وجود دارد، افزایش کالری سوزی می باشد.

 اگر شما به ازای صرف هفت کیلومتر ۱۰۰۰ کالری بسوزانید با استفاده از شیب در تردمیل می توانید میزان کالری سوزانده شده توسط خود را به ۱۵۰۰ و حتی بیش تر برسانید. یک سری آپشن ها و امکانات در تردمیل ها وجود دارد که می تواند باعث افزایش قیمت  خرید تردمیل خانگی در هایپرجیم شود. در مقاله های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()