عروسک یکی از وسایل اصلی سرگرمی نوزادان  و کودکان محسوب می شود. خوشبختانه متناسب با رده های سنی مختلف شاهد فروش انواع عروسک در دسته بندی های دخترانه و پسرانه می باشیم. در واقع متناسب با ردۀ سنی و جنسیت کودکان، می توانید بهترین عروسک را خریداری کنید. عموماً عروسک ها برای ردۀ سنی نوزادان از جنس پارچۀ غیر حساسیت زا ساخته می شوند، تا صدماتی برای کودکان به همراه نداشته باشد.

فروشگاه بازی ساز مارکت، فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش اسباب بازی کودکانه مانند فروش عروسک در تهران آغاز نموده است و هم اکنون توانسته متناسب با نیاز کودکان، وسایل بازی متنوعی را در لیست محصولات فروشگاه در معرض انتخاب و خرید والدین و کودکان قرار دهند.

فاکتورهای خرید عروسک

جهت خرید عروسک خوب باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود. در این صورت می توانید مناسب ترین عروسک را برای فرزندان و آشنایان خریداری کنید. مهمترین وسیلۀ سرگرمی کودکان، از ابتدای نوزادی، عروسک در سایزهای مختلف می باشد. البته جنس و مدل عروسک برای نوزادان از اهمیت بالایی برخوردار است. عروسکی که برای نوزادان خریداری می کنید، نباید اجزای تفکیک شدنی داشته باشد چون کودکان زیر 3 سال ممکن است، آنها را در داخل دهان خود قرار دهند و موجب خفگی کودکان شود. 

عروسک پسرانه را بر اساس شخصیت های قهرمان پسرانه، حیوانات، اشیاء پیرامون ساخته و به فروش می رسانند. این در حالی است که برای ساخت عروسک دخترانه از کاراکترهای دختر کتاب داستان ها و کارتن کودکانه استفاده می شود. البته رنگ صورتی عموماً برای عروسک دخترانه و اسباب بازی های دخترانه انتخاب می شود ولی برای عروسک پسرانه از رنگبندی شاد و عموماً رنگ آبی انتخاب می شود. 

جهت اطلاع از قیمت فروش اسباب بازی مانند عروسک و سفارش اینترنتی عروسک می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت را مشاهده نموده و پس از بررسی و مقایسه قیمت و ویژگی های انواع عروسک، اسباب بازی خود را سفارش دهید.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()