تعیین قیمت تردمیل بر اساس برند در هایپر جیم:

 برند یکی از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت  خرید انواع تردمیل است. در واقع زمانی که یک قطعه از تردمیل خراب شود شما دیگر نیازی نیست، زمان طولانی را صرف گردش در خیابان‌ ها، بازار ها و غیره کنید چرا که می توانید با مراجعه ه نمایندگی آن برند قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید. این قطعه درست شبیه قطعه قبلی می باشد و کاملاً استاندارد خواهد بود. مهم ترین موردی که می‌ تواند روی قیمت تردمیل ها تاثیرگذار باشد، مدل و قدرت موتور آن است.  مهم ترین قطعه ی یک تردمیل چه از نوع خانگی و چه از نوع باشگاهی موتور آن می باشد.

مدل، نوع و قدرت موتور تعیین کننده کیفیت عملکرد تردمیل ها خواهد بود. توجه داشته باشید که هر چقدر قیمت تردمیل افزایش یابد مسلماً آن تردمیل دارای قدرت موتور فوق ‌العاده ‌ای است. قدرت موتور می تواند به طور مستقیم روی سرعت تردمیل و میزان ساعتی که شما در طی شبانه روز از آن کار می کشید، تاثیر داشته باشد. همان طور که می ‌دانید تردمیل‌ ها معمولاً به دو روش انرژی مورد نیاز خود را تامین می ‌کنند. اولین دسته تردمیل هایی هستند که از نیروی برق استفاده می ‌کنند. این تردمیل ها رایج تر هستند. قیمت خرید تردمیل خانگی که با استفاده از نیروی برق به جریان می ‌افتند کم تر از تردمیل نوع دوم است. تردمیل نوع دوم به وسیله ی باتری های بسیار بزرگ و قوی راه اندازی می شود. مسلما این نوع تردمیل دارای قیمت بیش تری بوده و مزیت های بیش تری خواهند داشت.

 زمانی که شما در باشگاه یا خانه هستید و برق خانه یا باشگاه قطع می شود، شما می توانید به انجام فعالیت خود بپردازید در هایپر جیم تردمیل های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که از نظر قدرت موتور با یکدیگر متفاوت خواهند بود. شما در فروشگاه هایپر جیم خرید تردمیل آسان تری خواهید داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()