حریق یکی از اتفاق‌های ناگواری است که ممکن است برای هر مکانی اتفاق بیفتد و در واقع جلوگیری از اتفاق افتادن حریق کار دشواری است و در برخی موارد به صورت ناگهانی اتفاق خواهد افتاد اما برای اینکه بتوانیم ایمنی یک مکان را بالا ببریم بسیار مهم است که از کپسول های اتش نشانی استفاده کنیم. کپسول آتش نشانی وسیله هایی هستند که برای خاموش کردن آتش به کار می‌رود این کپسول ها دارای مخزنی هستند که حاوی محتویات مختلفی است که در زمان خاموش کردن آتش با استفاده از آنها می توانیم آتش را مهار کنیم . خدمات شارژ کپسول آتش نشانی برای هر بار استفاده از کپسول ها مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانیم در زمان آتش سوزی از محتویات آن استفاده نماییم خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران توسط خدمات ایمنی آتش کاریز تهران انجام می گیرد.

زمانی که می خواهید از کپسول‌ها استفاده کنید باید توجه داشته باشید که همواره شارژ کپسول آتش نشانی انجام شده باشد و در مکان های قابل دسترسی کپسول ها قرار داده شوند تا در زمان های مورد نیاز به سرعت دسترسی به آن را داشته باشیم و از آن استفاده کنیم اگر از چندین کپسول در یک مکان استفاده کنید سرعت خاموش روش کردن آتش نیز بالاتر خواهد رفت و در نهایت انجام کار ساده تر خواهد بود.

 در هنگام خرید کپسول های آتش نشانی باید به کارت تاریخ شارژ توجه داشته باشید و نیز برچسب بر روی کپسول آتش‌نشانی باید زده شده باشد و در نهایت پس از خرید باید  شارژ کپسول آتش نشانی در تهران دوره ای کپسول های آتش نشانی را انجام دهید و در هر دوره بررسی‌های لازم درباره بدنه و و متریال کپسول را انجام دهید. شما می توانید انواع کپسول ها را از این مجموعه معتبر خریداری کنید و همچنین شارژ کپسول آتش نشانی را از این مجموعه درخواست نمایید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()