جاکفشی یکی از وسایل ضروری منزل است که برای نگهداری کفش، دمپایی، کتونی و متعلقات آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه شاهد فروش انواع جاکفشی توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات لوازم خانگی می باشیم. متناسب با فضای خالی که می توانید بیرون از درب منزل و یا داخل داشته باشید،  خرید جاکفشی ارزان را تجربه کنید. چرا که وجود یک جاکفشی در فضای آپارتمانی لازم است چون قوانین آپارتمان نشینی ایجاب می کند که کفش های خود را در مقابل درب و پادر قرار نداده تا سد معبر ایجاد نشود.

جهت خرید لوازم خانگی و اداری می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید. این فروشگاه از جمله مجموعه های معتبر و با سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش تجهیزات لوازم چوبی چون جاکفشی، سرویس مبلمان و غیره می باشد.

فروش جاکفشی لوکس و مدرن

تنوع طرح های جاکفشی در سطح بازار بسیار است و این مسئله موجب می شود، تا افراد مختلف راحت تر بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، خرید جاکفشی شیک و زیبا را انجام دهند. هنگام خرید جاکفشی، توجه به کیفیت یراق آلات چون لولا و جک به کار رفته در داخل جاکفشی از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش مهمی بر روی طول عمر و دوام جاکفشی خواهد داشت.

جاکفشی پله ای ، جاکفشی طرح سلطنتی، جاکفشی با نشیمنگاه، جاکفشی با جا لباسی و ... برخی از طرح های رایج جاکفشی هستند که در سطح بازار می توانید مشاهده نمائید. افراد مختلف متناسب با قیمت و فضایی که در اختیار دارند، می توانند با قیمت ارزان جاکفشی مورد پسند خود را سفارش دهند.

فروشگاه ویستا کالا از جمله فروشگاه های اینترنتی عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم خانگی است که توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان و رفاه حال آنان، امکان سفارش آنلاین خرید کفی تخت خواب و جاکفشی و دیگر محصولات فروشگاه را با تضمین قیمت و کیفیت فراهم کند.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()