کفی تخت جکدار از مدل های جدید کفی تختخواب محسوب می شود. این نوع کفی از نظر شکل ظاهری متفاوت از مدل های قدیمی است. در واقع این نوع کفی مجهز به باکس خالی در قسمت زیرین است که امکان قرار دادن وسایل را فراهم می کند. لذا خیلی از افراد علاقه مند به خرید کفی تخت جکدار می باشند. این نوع تختخواب بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک است که دارای اتاق خواب کوچک هستند.

فروشگاه ویستا کالا در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند و توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین کفی تخت جکدار و دیگر محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم سازد.

خرید کفی تخت جکدار دونفره

جهت خرید سرویس خواب می توانید به فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون خانگی مراجعه نمائید. تختخواب یکی از وسایل خانگی مهم محسوب می شود و افرادی که قصد خرید تختخواب دارند، متناسب با کیفیت، قیمت و فضای اتاق، انتخاب بهترین کفی تختخواب را خریداری کنید. قیمت کفی تخت جکدار به تمامی این موارد بستگی دارد. متناسب با فضای دکوراسیون می توانید با خرید کفی تخت جکدار، مکان مناسبی را جهت نگهداری اقلام کم کاربرد و بی استفاده فراهم کنید.

هنگام خرید تختخواب، در نظر گرفتن ابعاد تخت و ارتفاع آن از سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار است چون فرد هنگام نشستن بر روی تخت، باید کف پا بر روی زمین قرار گیرد. توجه به این نکات لازم است و افراد مختلف متناسب با توان مالی، سلیقۀ شخصی و مدل انتخاب کفی تخت جکدار دونفره و یا یک نفره را انجام دهید.

برای خرید کفی تخت جکدار، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا را مشاهده نمائید و پس از مقایسۀ قیمت و کیفیت این کالا را با قیمت ارزان و همراه با گارانتی سفارش دهید و در اسرع وقت برای هماهنگی با شما تماس گرفته می شود.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()