امروزه طراحی و دیزاین داخلی بسیار مورد توجه افرد قرار گرفته است و برخی از مراکز خدمات طراحی داخلی را ارائه می دهند. افراد همواره به دنبال طراحی داخلی هستند که زیبا باشد و از انوع لوازم برای دکوراسیون بهره می برند . یکی از لوازم مهم در هر دکوراسیونی ، لوازم تزئینی می باشد. با استفاده از لوازم تزئینی می توان جذابیت طراحی داخلی را بسیار بالا برد. تابلو ها  انواع لوازم دکوراتیو می باشد کمی تواند تاثیرات بسیار عالی را در دکوراسیو داشته باشد.

تابلو ها تنوع بالایی دارند و باید در خرید تابلو دقت داشته باشید و توجه کنید که نتخاب درستی داشته باشید. اگر می خواهید یک تابلوی زیبا را داشته باشید ، باید به دکوراسیون داخلی محیط توجه داشته باشید زیرا هر یک از تابلو ها مناسب برای برخی از مکان ها می باشند.

قیمت تابلو

قیمت در خرید تابلو مانند خرید تابلو گل یکی ازمهم ترین مواردی است که افراد به آن توجه زیادی دارد. قیمت تابلو ها به عوامل زیادی مرتبط است . تابلو ها در انواع مختلف مانند چاپی، هنری، عکاسی، طراحی و.... از قیمت های مختلفی برخوردارند. همچنین فروشندگان تابلو ها را با قیمت های مختلفی عرضه میکنند. برای خرید تابلو با قیمت مناسب به فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید و انواع تابلو ها زیبا و جذاب را در قیمت های بسیار مناسبی خریداری نمایید. فروشگاه دکور آیس تابلو ها را با کیفی بالایی به تولید می رساند و انواع تابلو ها در سبک های مختلف از جمله کلاسیک، تاریخی، سنتی، مدرن، فانتزی و.... را به فروش می رساند.

به طور کلی باید از لوازم دکوری به اندازه استفاده شود و استفاده ی کم و یا بیش از حد از آن می تواند تاثیرات منفی داشته باشد. تابلو ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. پس با استفاده از یک یا چند تابلو در اندازه های مناسب می توان از این وسیله استفاده کرد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()