آب بندی نمای کامپوزیت از اهمیت بالا برخوردار است. کامپوزیت یکی از مصالح ساختمانی رایج است که به منظور ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی اجرای آب بندی نمای کامپوزیت برای پُر کردن سطوح درز نما صورت می گیرد. با توجه به تنوع مصالح ساختمانی موجود در بازار، امکان پوشاندن سطوح نمای ساختمان به جنس مواد تشکیل دهندۀ مصالح بستگی دارد. ارائه خدمات آب بندی نمای کامپوزیت به صورت کاملاً اصولی و توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات لازم، قادر به ارائه هر گونه خدمات فنی ساختمان، مخصوصاً مرتبط با نمای ساختمان می باشد. در نتیجه افرادی که آسیب دیدگی بر روی سطوح نمای ساختمان مشاهده می کنند، می توانند از تخصص افراد مجرب استفاده نمایند.

 روش اجرای آب بندی نمای کامپوزیت

روش اجرای آب بندی نمای کامپوزیت با چسب پلی یورتان صورت می گیرد. این نوع چسب، مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی چون تابش نور خورشید، رطوبت، جذب گرد و خاک و همچنین پارگی دارد. به همین دلیل به عنوان مواد پوشانندۀ سطوح درز کامپوزیت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. توجه داشته باشید که انجام آب بندی نمای کامپوزیت نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است و عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند به سطح نمای کامپوزیت خسارت وارد کند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم از تخصص افراد مجرب در این حوزه استفاده نمائید.

انجام آب بندی نمای کامپوزیت و  انجام عایق کاری نمای ساختمان  به صورت اصولی و رعایت نکات ایمنی صورت می گیرد چون کار در ارتفاع است. اجرای آب بندی نمای کامپوزیت با طناب صورت می گیرد و افراد فنی که کار در ارتفاع انجام می دهند، می توانند از عهدۀ این کار برآیند.

جهت انجام سفارش خدمات عایق کاری نمای کامپوزیت با طناب می توانید با گروه تخصصی نماروز تماس حاصل نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()