رفع نم نمای ساختمان برای مواقعی، یک نیاز محسوب می شود. چرا که عدم نصب صحیح مصالح ساختمانی در نمای ساختمان، ممکن است باعث نشتی آب به داخل نمای ساختمان شود و این مسئله به مرور زمان موجب ایجاد نم در نمای ساختمان می شود. در نتیجه نیاز به رسیدگی و مرتفع نمودن نم نما و آب بندی نمای ساختمان، متناسب با نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در ساختمان است. ارائه خدمات رفع نم نمای ساختمان باید به صورت کاملاً اصولی صورت گیرد.

اگر شاهد نم در نمای ساختمان محل سکونت و کسب و کار خود هستید، می توانید از طریق گروه نماروز، خدمات اختصاصی مرتبط با آب بندی نما و رفع نم نمای ساختمان را با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت دریافت کنید.

بهترین روش رفع نم نمای ساختمان

به طور کلی رفع نم نمای ساختمان به روش های مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم به جنس مصالح ساختمان دارد. بنابراین افرادی که پروژه های عایق کاری نمای ساختمان را انجام می دهند، اشراف کامل نسبت به مزایا و معایب هر کدام از مواد اولیۀ مورد نیاز و کاربرد آنها دارند. به عنوان مثال بهترین روش برای رفع نم نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت استفاده از چسب های پلی یورتان است و این در حالی است که برای رفع نم نمای ساختمان غیر صیقلی (آجر، سنگ و سیمان) از مواد با کیفیت چون رزین، مواد نانو، مایع های شیمیایی پلیمری شفاف، عایق های جزئی و غیره بهره گرفته می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری نقاط ضعف و قوت هستند و کارشناسان فنی و مهندسی مجرب دانش کافی در خصوص نحوۀ اجرای صحیح و اصولی رفع نم نمای ساختمان با مصالح ساختانی مختلف دارند.

در صورت نیاز به اجرای آب بندی نمای کامپوزیت و خدمات تخصصی رفع نم نمای ساختمان با طناب و رعایت نکات ایمنی می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()