از آنجایی که در محیط های کارگاهی باید از قسمت سر و بدن محافظت های لازم انجام شود شما نیاز است که اقدام به خرید کلاه ایمنی کنید. کلاه های ایمنی دارای انواع متنوعی هستند که هر یک از آنها ویژگی‌ها مشخصات خاصی دارند. شما می توانید انواع کلاه ایمنی را از رادین ایمن با بهترین قیمت خریداری کنید و در مکان های کارگاهی و ساختمانی مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی باید بدانیم خطرات و آسیب های احتمالی که ممکن است در محیط های ساختمانی و کارگاهی به سر و بدن شما وارد شود با کلاه ایمنی رخ دادن این آسیب ها ممکن نیست پیش آید.  بنابراین شما می‌توانید از رادین ایمن انواع کالاهای ایمنی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. خرید کلاه ایمنی را از سایت انجام دهید. 

امروزه در هر یک از محیط های ساختمانی وقتی کارگران کار می‌کنند باید کلاه ایمنی داشته باشند. در صورتی که آنها از کلاه های ایمنی استفاده نکنند سازمان های مربوط به آنها ایراد می‌گیرند و اعلام می‌کنند که بدون کلاه های ایمنی نمی‌توانند کار کنند. بنابراین شما بر اساس کار و فعالیتی که انجام می دهید باید یکی از انواع کلاه های ایمنی را خریداری کنید. دقت داشته باشید که هر یک از افراد بر اساس رتبه و موقعیتی که در محیط های کارگاهی و ساختمانی دارند باید یکی از انواع کلاه را از رادین ایمن خریداری کنند. رادین ایمن انواع رنگ بندی های متنوع کلاه ایمنی  را برای محیط های مختلف به شما ارائه می دهد.

شما برای خرید هر یک از کالاهای ایمنی مانند خرید دستکش کار که می خواهید در محیط های ساختمانی و کارگاهی مورد استفاده قرار دهید باید به برخی از نکات دقت زیادی داشته باشید. توجه نمایید که اگر آن کالای ایمنی استانداردهای لازم را نداشته باشد به جسم شما آسیب وارد می‌کند. رادین ایمن به عنوان فروشنده انواع کالاهای ایمنی دقت دارد که بهترین و با کیفیت ترین کالاها را به دست شما برسد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()