همانطوری که شما درون ساختمان ها را تمیز می کنید باید به زیبایی نمای بیرونی ساختمان ها هم دقت زیادی داشته باشید. نماروز شستشوی نمای ساختمان های متنوع شما را انجام می دهد تا نمای ساختمان هایتان زیبایی لازم را به دست آورد. راه های متنوعی برای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که هر یک از این روش ها برای ساختمان های مختلف می باشد. در واقع باید بدانید متخصصان نماروز برای شستشوی نمای آن دسته از ساختمان هایی که آجری هستند از آن روش که برای خدمات شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت می باشد استفاده نمی کند. شاید تصور شما از شستشوی نمای ساختمان کاری لوکس باشد، ولی باید بدانید این اقدام یکی از بهترین روش ها برای زیبایی ساختمان ها می باشد.

اینکه نوع ساختمان و نمای ساختمانی شما چه می باشد زمان شستشوی نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان نماروز پیش از اینکه شستشوی نما را انجام دهند از شما در مورد نمای ساختمان و متریالی که ساختمان شما دارد اطلاعات لازم را دریافت می کنند. بنابراین آنها مواد و وسیله هایی که برای آن ساختمان نیاز می باشد را همراه خود می آورند. از آنجایی که متخصصان نماروز در زمینه شستشوی نمای ساختمان های متنوع و خدمات آب بندی نمای ساختمان تخصص دارند قادر هستند با سرعت زیاد شستشوی هر یک از نماهای متنوع را انجام دهند. برخی از نکات و روش هایی که مربوط به شستشوی نمای ساختمان های متنوع می باشد و نماروز با آنها آشنایی دارد را در ادامه بیان می کنیم.

شستشوی نما ساختمان صنعتی :

برای شستشوی نمای ساختمان های صنعتی به طور معمول از سندبلاست استفاده می شود. متخصصان نماروز جهت پاک کردن هر یک از بخش های فلزی نماهای صنعتی از سندبلاست  استفاده می کنند تا زیبایی نما افزایش پیدا کند. رنگ دانه ها و جرم هایی که روی ساختمان های صنعتی وجود دارد با استفاده از این روش محو می شود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()