لاستیک پیرلی از برندهای شناخته شده در جهان محسوب می شود. شرکت لاستیک سازی پیرلی توانسته با بهره گیری از دانش پیشرفته، انواع لاستیک پیرلی را در مدل های مختلف تولید نموده و به بازار عرضه کند. این کمپانی همچنین توانسته موفق به تولید لاستیک ران فلت در سطح جهان شود، چرا که این نوع تایر، از مقاومت بالایی در برابر پنچر شدن و کاهش باد تایر هنگام حین سواری، برخوردار است. در این صورت افرادیه می تواند ماهیت اولیۀ خود را نگه دارد.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از عرضه کنندگان بزرگ تابر با برندهای خارجی و داخلی در سرتاسر کشور است، که توانسته امکان خرید انواع لاستیک مانند  خرید لاستیک پیرلی  با دوام را برای مشتریان فراهم کند.

فروش لاستیک پیرلی با دوام

شرکت لاستیک پیرلی به عنوان بزرگ ترین تأمین کنندۀ تایرهای خودروسازی شرکت بی ام دبلیو، محسوب می شود. چرا که این کمپانی توانسته موفق به تولید انواع تایر با کیفیت عالی و استانداردهای متنوع گردد. چرا که متناسب با نوع اتومبیل، تایر انتخاب می شود. با توجه به اینکه لاستیک پیرلی به عنوان لاستیک های فابریک برخی از شرکت های سازندۀ خودرو در نظر گرفته می شود. خیلی از مالکین خودروهای لوکس که مجهز به لاستیک فابریک پیرلی هستند، می توانند بر اساس مشخصات فنی تایر، بهترین لاستیک را خریداری کنند.

خرید لاستیک پیرلی در مدل های مختلف صورت می گیرد. چرا که متناسب با مشخصات فنی و موتوری اتومبیل با برندهای متفاوت، لاستیک های پیرلی را تولید نموده و به بازار عرضه می کنند. لاستیک زمستانی پیرلی و لاستیک تابستانی پیرلی دو دسته بندی اصلی محصولات تایر این کمپانی محسوب می شود و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، توانسته اند محصولات کمپانی پیرلی را تولید کنندگان

برای استعلام قیمت خرید لاستیک نانکن و لاستیک های پیرلی می توانید با واحد فروش فروشگاه تایر ایرانیان تماس بگیرید. همچنین این مجموعه توانسته امکان خرید آنلاین تایر را برای مشتریان فراهم کند.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()