ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پرکاربرد در حوزۀ آموزش و پرورش و همچنین برگزاری جلسه های همایش محسوب می شود. در ابتدا تنها برخی از شرکت های بزرگ و دانشگاه ها قدرت خرید ویدئو پروژکتور را داشتند چون از قیمت بالایی برخوردار بودند. این در حالی است که دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگین بودند ولی به دلیل ابعادی که داشت، نیاز به خرید این دستگاه داشتند.

مجموعۀ نیزار کالا با بررسی تمام جوانب و تخصصی که در حوزۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور بدست آورده بود، موفق به توسعۀ فناوری ساخت نسخه های جدید ویدئو پروژکتور در سرتاسر کشور شد. بدین ترتیب توانستند بستر مناسبی را برای خرید ویدئو پروژکتور ارزان با تکنولوژی پیشرفته را برای علاقه مندان این دستگاه فراهم سازند.

ویژگی های انواع ویدئو پروژکتور

به طور کلی انواع ویدئو پروژکتور دارای یک سری ویژگی های فنی ثابت هستند که امکان نمایش تصاویر را در ابعاد بزرگ برای این دستگاه فراهم کرده است. این در حالی است که مدل های مختلف این دستگاه دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده اند. در نتیجه پیش از خرید ویدئو پروژکتور، توصیه می کنیم، مشخصات کلی ویدئو پروژکتور را به طور کلی بررسی کنید.

ابعاد، وزن، نوع لنز و لامپ، طول عمر لامپ، قابلیت زوم، وضوح تصویر، سطح کنتراست تصویر، نسبت تصویر هنگام نمایش، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی، ابعاد نمایشگر، فاصلۀ پشتیبانی دستگاه تا پرده نمایشگر، سطح کیفیت رزولوشن صفحه نمایشگر، نوع پورت های ورودی و خروجی، قابلیت تصحیحی زاویۀ نمایش تصویر، قابلیت اتصال با فناوری WiFi و میزان مصرف برق از مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور محسوب می شوند و باعث تمایز قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور شده است.

جهت سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید. این مجموعه توانسته به منظور توسعۀ سطح خدمات به مشتریان، امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را فراهم کرده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()