ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های مهم و پر کاربرد در عرصۀ امور آموزش محسوب می شود. به عبارتی فناوری ساخت دستگاه های مدیا پلیر پروژکتور به نحوی است که به کمک قطعات مهمی چون لامپ و لنز توانسته امکان نمایش داده های دیجیتالی را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان دهد. از این رو علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور می باشند. در ابتدای ورود دستگاه های ویدئو پروژکتور، تنها برخی از شرکت ها، مجموعه های آموزشی چون دانشگاه ها و سالن های همایش بزرگ قادر به تأمین این دستگاه بودند ولی با گذشت زمان توانستند ابعاد این دستگاه را کاهش دهند و سطح کیفیت نمایش تصاویر را نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء دهند.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، می توانید انواع ویدئو پروژکتور را در مدل های مختلف مشاهده نمائید که دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. در نتیجه متناسب با قیمت و ویژگی های دستگاه، پرژوکتور مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور و مزایای آن

همانطور که در ابتدای مبحث اشاره نمودیم، هدف از خرید مالتی مدیا پروژکتور، نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر بود. در این صورت اساتید به سهولت می توانند با تهیۀ فایل های تصویری، با کیفیت بالا و به واسطۀ نمایش فیلم و ویدئو، سطح درک مطلب را برای مخاطبان افزایش دهند.

با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه الکترونیکی، تلاش کردند که تحولی در ساخت دستگاه های پروجکشن بوجود آورند که در نتیجه آن شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل با قابلیت وای فای می باشیم. به عبارتی ویدئو پروژکتور وای فای دار، امکان اتصال بدون سیم این دستگاه را به دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی مهیا می کند.

جهت خرید انواع ویدئو پروژکتور با فناوری جدید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()