طرح توجیهی به مسائل فنی و اقتصادی بازار داخل و خارج بستگی دارد. به عبارتی افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید را دارند، می توانند پیش از آغاز کار، از خدمات مشاورۀ سرمایه گذاری و طرح توجیهی برخی از شرکت های مهندسی و مشاوره ای استفاده نمائید. برای ارائه خدمات طرح توجیهی ، افراد تحصیلکرده با تخصص در زمینه های مختلف، قادر به تهیۀ گزارش می باشند. 

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا به صورت حرفه ای در زمینۀ مشاورۀ تخصصی توجیه پذیری فنی و اقتصادی برای کسب و کارهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی در حوزۀ سرمایه گذاری مالی و اقتصادی است.

هدف از تهیه طرح توجیهی

مقصود از تهیه طرح توجیهی ، جمع آوری پارامترهای مهم چون مطالعات وضعیت بازار، توجه پذیری فنی برای تهیه تدارکات و  بررسی میزان سرمایه می باشد. در این صورت افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارند، می توانند پیش از اینکه دچار مشکلات حین کار شوند، تمام جوانب کاری که قصد راه اندازی آن را مورد بررسی قرار دهند. عدم تهیه گزارش طرح توجیهی، ممکن است عامل ورشکستگی کسب و کار شما شود.  

هزینه تهیه طرح توجیهی هتل بیمارستان بر اساس نوع گزارش و کسب و کار بستگی دارد. به طور کلی گزارش توجیه پذیری برای اکثر مشاغل امکان پذیر می باشد. مطالعه بازار مهمترین عامل برای تهیه مشاورۀ طرح توجیهی می باشد. در نتیجه افرادی که قصد انجام کارهای اقتصادی در بازار دارند، می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها، از خدمات مشاوره ای شرکت های مشاور طرح ریزی اقتصادی استفاده نمائید.  

برای بررسی آمار، مطالعات بازار، انتخاب کسب و کار می توانید با کارشناسان شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا استفاده نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()